طلسم نفت آبادان پس از 13 هفته نبردن می شکند؟

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/خوزستان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در خانه پذیرای سایپا است.

طلسم نفت آبادان پس از 13 هفته نبردن می شکند؟

هفته بیست و چهارم لیگ برتر از امروز (آدینه) آغاز می شود که نفت آبادان در خانه از تیم سایپا پذیرایی می نماید.

نفتی ها که روزهای سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته اند، امیدوارند با وقفه ای که در لیگ برتر ایجاد شد و اردویی که در تهران برپا کردند، با شرایط متفاوتی ملاقاتهای به جای مانده از لیگ بیستم را پشت سر بگذارند.

نفت لیگ بیستم را خیلی خوب آغاز کرد اما رفته رفته با غلبه مسائل اقتصادی و کمبود بازیکن بر تیم، از روزهای خوب خود فاصله گرفتند و در حالی که می توانستند جزو مدعیان بمانند و اکنون برای کسب سهمیه آسیایی بجنگند، با حضور در در رده دوازدهم جدول برای فرار از منطقه خطر کوشش می نمایند.

شاگردان پورموسوی امروز در یک بازی حساس باید به مصاف سایپا بروند. ملاقاتی که نفت باید با امتیاز از آن خارج شود تا بتواند در ادامه کار هم به فاصله گرفتن از رده های پایینی جدول امیدوار باشد. هر لغزش می تواند نفتی ها را به قعر جدول نزدیک تر و شرایط آن را سخت تر کند.

البته سایپا هم که با یک امتیاز کمتر در رده سیزدهم جدول است، همانند نفت شرایط خوبی ندارد و در پی برد و صعود در جدول است تا به شرایط خود سر و سامان بدهد. نفت هم با پیروزی در این بازی می تواند در صورت لغزش سایر رقبا، جهش خوبی در جدول داشته باشد و به رده هشتم صعود کند. نفتی ها که آخرین بردشان به هفته یازدهم مقابل نساجی بر می شود، امیدوارند پس از 13 هفته بالاخره طعم برد را بچشند.

تقابل سایپا و نفت که از جهت اهمیت آن، ملاقاتی شش امتیازی محسوب می شود، از این نظر که کمالوند سرمربی سابق نفت آبادان هم اکنون راهنمایی سایپایی ها را بر عهده دارد، می تواند بر اهمیت آن بیافزاید.

صنعت نفت از ساعت 20:50 امروز در آبادان پذیرای تیم سایپا است.

بعلاوه ملاقات تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان به ترتیب مقابل سپاهان و پیکان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر، ششم تیر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14244

به "طلسم نفت آبادان پس از 13 هفته نبردن می شکند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم نفت آبادان پس از 13 هفته نبردن می شکند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید