عملکرد فوق العاده پیکسل 4a در مقایسه با پیکسل 3a XL و پیکسل 3 XL

به گزارش راه ساری، بعد از آنالیز دوربین گوشی پیکسل 4a، توسعه دهندگان XDA با همکاری مجموعه TecnoLike Plus تصمیم گرفتند گوشی مورد انتظار گوگل را در بنچمارک هایی مقابل پیکسل 3a XL، پیکسل 3 XL و یک مدل مرجع کوالکام با پردازنده اسنپدراگون 865 قرار دهند تا ببینند عملکرد این محصول به چه شکل است. البته TecnoLike Plus پیش تر در یوتیوب، آنالیز پیکسل 4a را به همراه بنچمارک آن به زبان اسپانیایی منتشر نموده بود اما XDA اکنون آن را به زبان انگلیسی در اختیار کاربران قرار داد.

عملکرد فوق العاده پیکسل 4a در مقایسه با پیکسل 3a XL و پیکسل 3 XL

توضیحات XDA در این رابطه بسیار زیاد بود که خب از حوصله این متن خارج است. بنابراین می پردازیم به مهم ترین نکات آن تا ببینیم پیکسل 4a در بنچکمارک AnTuTu چه عملکردی از خود به جای گذاشت.

معرفی پیکسل 4a احتمالا به ماه آینده موکول شده است

تست مشابه در برنامه PCMark 2.0 هم همین نتیجه را رقم زد.

نتایج بدست آمده از قدرت بالای پیکسل 4a خبر می دهد و این یعنی گوگل علی رغم رفتن دو مغز متفکر سری پیکسل 4، اصلا دلش نمی خواهد بازار را از دست بدهد. طبیعی بود این گوشی نتواند در مقابل پرچم دار دوام بیاورد اما برابری آن با پیکسل 3 XL و شکست دادن رقیبی ارزشمند مثل 3a XL در تقریبا تمامی تست ها، بیانگر کیفیت بالا و عملکرد رضایت بخش آن است.

طبق شنیده ها، پیکسل 4a در تاریخ 3 جولای (13 تیر) راهی بازار خواهد شد و در آن موقع می توانیم به شکل بهتری از عملکرد این محصول در دنیای واقعی آگاهی پیدا کنیم. فعلا به نظر می رسد خریداران احتمالی این محصول اصلا نباید نگران عملکرد ضعیف آن باشند.

نظر شما در رابطه با این محصول چیست؟ با توجه به فروش بسیار کم این گوشی ها در کشور ما، به نظر شما خرید محصولی از گوگل منطقی است؟

استعفای 2 مقام ارشد گوگل در پی نقدها از پیکسل 4

منبع: androidcentral

تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9407

به "عملکرد فوق العاده پیکسل 4a در مقایسه با پیکسل 3a XL و پیکسل 3 XL" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد فوق العاده پیکسل 4a در مقایسه با پیکسل 3a XL و پیکسل 3 XL"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید