فولکس واگن خودروی برقی اسپرت می سازد

به گزارش راه ساری، فولکس واگن از فراوری یک خودروی برقی اسپرت و شاسی بلند در سال 2012 خبر داده است. این شرکت فعلا نمونه مفهومی این خودرو را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

فولکس واگن خودروی برقی اسپرت می سازد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، فولکس واگن از فراوری یک خودروی برقی اسپرت و شاسی بلند در سال 2012 خبر داده است. این شرکت فعلا نمونه مفهومی این خودرو را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

قرار است بر مبنای این مدل مفهومی سه خودروی شاسی بلند برقی تا سه سال دیگر روانه بازار شوند.

این نمونه مفهومی ID Roomzz نام دارد و از نظر ظاهری شباهت زیادی به خودروی Crozz دارد. قدرت موتور این خودرو 301 اسب بخار است و گفته می گردد دو موتور در آن به کار گرفته می گردد.

این خودرو با یک بار شارژ قادر به پیمودن 450 کیلومتر بوده و شتاب صفر تا صد آن 6.6 ثانیه است. خودروی یادشده به طور کامل خودران بوده و امکان چرخش 25 درجه ای جایگاه های آن برای تبدیل خودرو به اتاق کنفرانس یا جلسه هم وجود دارد.

برای این خودرو امکانات تفریحی متنوعی نیز در نظر گرفته شده و گفته می گردد قرار است فولکس واگن یک نمونه از این خودرو را که شباهت زیادی با خودروهای ون دارد را هم فراوری کند. یکی از بازارهای هدف قطعی این خودرو کشور چین اعلام شده است.

انتهای پیغام/

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2272

به "فولکس واگن خودروی برقی اسپرت می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولکس واگن خودروی برقی اسپرت می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید