قیمت این خودروی جذاب 8هزار دلار است، تصاویری دیدنی از بائوجون RC-5 محصول جدید از جنرال موتورز چین

به گزارش راه ساری، خبرنگاران : بائوجون که برندی متعلق به جوینت ونچر سایک-جنرال موتورز-وولینگ است، محصول جدید خود بنام RC-5 را در دو نسخهٔ لیفت بک و استیشن به بازار چین عرضه کرده است.

قیمت این خودروی جذاب 8هزار دلار است، تصاویری دیدنی از بائوجون RC-5 محصول جدید از جنرال موتورز چین

به گزارش خبرنگاران به نقل از پدال،RC-5 خودرویی کامپکت با اندازه ای مشابه اشکودا اکتاویا است و با یک پیشرانهٔ 1.5 لیتری بنزینی در دو نسخهٔ تنفس طبیعی و توربوشارژ به بازار عرضه می شود. نسخهٔ تنفس طبیعی این موتور 99 اسب بخار قدرت و نسخهٔ توربوشارژ آن 147 اسب بخار قدرت تولید می کند. انتقال نیروی موتور هم به صورت استاندارد توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی صوت می گیرد اما یک نمونهٔ شش سرعتهٔ اتوماتیک هم به عنوان آپشن قابل سفارش خواهد بود.

RC-5 طبق زبان طراحی بائوجون بنام هندسهٔ بین ستاره ای شکل گرفته و طراحی دو نسخهٔ لیفت بک و استیشن آن تا ستون C باهم یکسان است؛ اما بدیهی است نسخهٔ استیشن این ماشین که RC-5W نام دارد، کاربردی تر بوده و صندوق باری با حجمی بیش از 470 لیتر را ارائه می کند. این نسخهٔ استیشن همچنین از صندلی های عقب تاشو با فضای سر بیشتری نسبت به نسخهٔ لیفت بک و همین طور پشت سری هایی مشابه هواپیماها هم برخوردار است.

در داخل، داشبورد RC-5 مدرن به نظر می رسد و تحت سلطهٔ دو نمایشگر بزرگ برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و صفحه آمپر دیجیتالی است. محصول جدید بائوجون از قابلیت اتصال موبایل با ویژگی های داخلی خودرو هم برخوردار است که امکان استفاده از کنترل صوتی دقیق و سریع و اتصال خودرو به خانه را برای سرنشینان فراهم می کند. علاوه بر این، به گفتهٔ سازندهٔ چینی، RC-5 از ویژگی هایی مثل چراغ های راهنمای پویا، شارژر بی سیم گوشی های هوشمند، حافظهٔ صندلی ها و سیستم تصفیه هوای هوشمند برخوردار است که به طورمعمول در خودروهای پریمیوم یافت می شوند.

در بخش ایمنی هم RC-5 به 17 سیستم کمک رانندهٔ پیشرفتهٔ مختلف مجهز شده که با استفاده از یک دوربین وضوح بالا با بُرد 120 متر و رادارهای موج میلی متری با بُرد 160 میلی متر کار می کنند. قیمت RC-5 در بازار چین از 59,800 یوآن معادل 8600 دلار و قیمت نسخهٔ استیشن RC-5W از 72,800 یوآن معادل 10,500 دلار آغاز می شود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کانادا: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11595

به "قیمت این خودروی جذاب 8هزار دلار است، تصاویری دیدنی از بائوجون RC-5 محصول جدید از جنرال موتورز چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت این خودروی جذاب 8هزار دلار است، تصاویری دیدنی از بائوجون RC-5 محصول جدید از جنرال موتورز چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید