قیمت عجیب دراکو دراگون، سریع ترین شاسی بلند دنیا

به گزارش راه ساری، دراکو دراگون به عنوان شاسی بلند دو درب معرفی شده که درب گالووینگ آن نیز یکی از ویژگی های جذابش محسوب می گردد. با شاخص 1.9 ثانیه ای نیز می توان آن را سریع ترین شاسی بلند فراوری انبوه دنیا دانست.

قیمت عجیب دراکو دراگون، سریع ترین شاسی بلند دنیا

دراکو دراگون یکی از متفاوت ترین خودرو هایی است که می تواند ستاره نمایشگاه بین المللی خودروی لس انجلس باشد. ادعا می گردد این شاسی بلند شاخص صفر تا 100 کیلومتر را در 1.9 ثانیه ثبت نموده است. بیشینه سرعت نیز بالغ بر 322 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

دراکو دراگون به عنوان شاسی بلند دو درب معرفی شده که درب گالووینگ آن نیز یکی از ویژگی های مجذوب کنندهش محسوب می گردد.

با شاخص 1.9 ثانیه ای نیز می توان آن را سریع ترین شاسی بلند فراوری انبوه دنیا دانست.

در بخش فنی برای هر چرخ دراکو دراگون یک موتور الکتریکی اختصاصی در نظر گرفته شده است تا مجموع خروجی این اژد های سریع برابر با 2000 اسب بخار باشد.

متاسفانه هنوز تمامی اطلاعات دقیق دراکو دراگون منتشر نشده است. اما پیش بینی می گردد در بخش باتری از فناوری شارژ سریع 500 کیلووات استفاده گردد که طی 10 دقیقه برابر با 80 درصد ظرفیت باتری را تکمیل می نماید. برد حرکتی دراکو دراگون نیز 676 کیلومتر محاسبه شده است.

دراکو دراگون

در توسعه ساختار بدنه دراکو دراگون از فیبرکربن استفاده شده که موجب کاهش وزن 50 درصدی آن در مقایسه با آلیاژ های رایج در صنعت خودرو می گردد.

وزن خالص دراکو دراگون 2254 کیلوگرم است. البته شاید این عدد موجب تعجب مخاطب گردد، چون عدد کمی نیست، اما در نظر بگیرید برای یک الکتریکی با 4 موتور، بسته باتری ظرفیت بالا و دیگر جزئیات عدد مناسبی به نظر می رسد.

دراگون در ایتالیا طراحی شده و همین ویژگی موجب شده تا زیبایی های مجذوب کننده خود را با مخاطبانش به اشتراک بگذارد.

در فضای کابین مجذوب کننده ترین مورد به نمایشگر 17.1 اینچی تنظیمات سیستم تفریح لمسی مربوط می گردد.

دراکو دراگون در آمریکا و با منظره سالانه 5 هزار دستگاه، فراوری خواهد شد. براساس برنامه های سازنده، محصول مورد نظر سال 2026 تحویل مشتریان خواهد شد. قیمت پایه نیز احتمالا حدود 290 هزار دلار است.

منبع: عصر ایران

منبع: فرادید
انتشار: 25 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14699

به "قیمت عجیب دراکو دراگون، سریع ترین شاسی بلند دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت عجیب دراکو دراگون، سریع ترین شاسی بلند دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید