لالوویچ: به خاطر حمایت از کشتی ایران از من انتقاد می گردد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در جریان سفر به سوئیس و حضور در مراسم افتتاح ساختمان جدید کمیته بین المللی المپیک امروز با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و مصاحبه داشت.

لالوویچ: به خاطر حمایت از کشتی ایران از من انتقاد می گردد

لالوویچ در این دیدار گفت: من یکی از مدافعان کشتی ایران هستم و بارها به دلیل حمایت از کشتی ایران مورد انتقاد قرار گرفتم.

وی توضیح داد: در حال حاضر برای میزبانی ایران از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در حال مذاکره هستیم و از اینکه کمیته ملی المپیک ایران از رشته کشتی حمایت می نماید خوشحالم. سعی داریم با برنامه ریزی های دقیق در فدراسیون جهانی کشتی این رشته ورزشی را تماشاگرپسند کنیم.

لالوویچ درباره انتخابات کشتی ایران گفت: ما در موضوعات داخلی کشتی ایران مداخله نمی کنیم. در این باره با نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی نیز صحبت نموده ایم؛ ما فقط توقع داریم همه چیز بر اساس تصمیمات مجمع عمومی باشد و قانون رعایت گردد چرا که ما حتی در امور فدراسیون جهانی کشتی نیز دخالت نمی کنیم.

وی همچنین در مورد سهمیه بازی های ساحلی آسیا به ایران قول همکاری داد.

در ادامه صالحی امیری ضمن تاکید بر اهمیت کشتی در ایران و اینکه بدون کشتی ورزش ایران هویت ندارد و همچنین انتخابات رئیس فدراسیون کشتی ایران صحبت کرد و گفت: تا سه هفته آینده انتخابات کشتی برگزار می گردد. کمیته ملی المپیک در امور فدراسیون ها دخالت نمی نماید و فقط نقش نظارتی و حمایتی داریم.

هممچنین در این دیدار صاحی امیری با تاکید بر میزبانی ایران در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در مورد شهرهای پیشنهادی برای میزبانی این رقابت ها مصاحبه کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3496

به "لالوویچ: به خاطر حمایت از کشتی ایران از من انتقاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالوویچ: به خاطر حمایت از کشتی ایران از من انتقاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید