ماهینی رهبر ارکستر جشن قهرمانی

به گزارش راه ساری، ماهینی در طول مسابقه مدام با هم تیمی هایش صحبت می کرد اما جالب جایی بود که این بازیکن در جشن قهرمانی حکم لیدر تیم را ایفا کرد.

ماهینی رهبر ارکستر جشن قهرمانی

ماهینی رهبر ارکستر جشن قهرمانی

کاپیتان دوم پرسپولیس که از اوایل مهرماه سال گذشته و به خاطر مصدومیت در دربی از بازی ها دور مانده بود، با وجود دو ماه حضور در تمرینات گروهی در جم نیز به میدان نرفت و شاید تنها دقایقی مقابل السد بازی کند.

حساسیت مسابقات پرسپولیس اجازه نداد حسین ماهینی حتی برای دقایقی کوتاه به میدان برود اما او در دیدار با پارس جنوبی روی نیمکت نشست و با حساسیت و حرارت بسیار بالایی آخرین بازی تیمش را نگاه کرد.

ماهینی در طول مسابقه مدام با هم تیمی هایش صحبت می کرد اما جالب جایی بود که این بازیکن در جشن قهرمانی حکم لیدر تیم را ایفا کرد. از آنجایی که سیدجلال اساسا دوست ندارد در زمان جشن به بازیکنان بگوید دقیقا باید چکار نمایند، ماهینی این کار را بر عهده گرفت تا در زمان بالا بردن جام هرج و مرج نشود.

در حالی که بازیکنان پرسپولیس روی استیج نشسته بودند، به دستور ماهینی ایستادند تا در کنار کاپیتان شان جام را بالای سر ببرند. هر چند آن زمان هم شرایط چندان جالب نبود و سیدجلال پشت یکی دو بازیکن ماند و جام را بالا برد.

11 - 180

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2860

به "ماهینی رهبر ارکستر جشن قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهینی رهبر ارکستر جشن قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید