مراحل دریافت وام دیجی پی

به گزارش راه ساری، چند سالی است که دیجی پی با همکاری بانک ها، رویای خرید اقساطی بدون ضامن را برای مشتریان خبرنگاران و سایر فروشگاه ها به واقعیت تبدیل نموده است. اکنون، با استفاده از چک یا سفته الکترونیک، می توانید به آسانی اعتبار 10 تا 40 میلیون تومانی دریافت کنید و آن را به صورت اقساطی بازپرداخت کنید. این طرح نوآورانه از همکاری سه گانه خبرنگاران ، دیجی پی و بانک ها، راهی را برای شما هموار نموده که بدون نگرانی از موانع مالی، خرید کنید و به زندگی راحت تر و بهتر برسید.

مراحل دریافت وام دیجی پی

اگر کارمند یک سازمان یا شرکت هستید، می توانید از مزایای خرید اقساطی به صورت سازمانی بهره مند شوید. در این روش، دیجی پی با شرکت ها قراردادهایی امضا می نماید که بر اساس آن، کارکنان می توانند به تسهیلات خرید اقساطی دسترسی داشته باشند. این تسهیلات به صورت ویژه و بر اساس قرارداد بین سازمان و دیجی پی تنظیم می گردد.

اگر هم دوست دارید شخصا برای دریافت وام وارد عمل شوید، دیگر احتیاجی به ضامن ندارید! با چک صیادی بنفش یا سفته الکترونیک و داشتن امتیاز مناسب در اعتبارسنجی، می توانید بین 10 تا 40 میلیون تومان اعتبار دریافت کنید و خریدهای خود را انجام دهید. حالا می توانید از خبرنگاران هرچه که احتیاج دارید، از کالاهای بزرگ و گران قیمت تا ملزومات روزمره، خرید کنید و پرداخت را به بعد موکول کنید. مبلغ وام و مدت بازپرداخت آن بر اساس احتیاج و انتخاب شما تنظیم می گردد. می توانید به صورت اقساطی و در بازه های زمانی متناسب با توان مالی خود، بدهی خود را تسویه کنید.

توجه: بازه مبلغ وام قابل درخواست در دیجی پی ممکن است، در زمانی که شما این مطلب را می خوانید، تغییر کند.

اگر بین 18 تا 70 سال سن دارید و تمایل به دریافت وام دیجی پی دارید، همراه ما باشید تا شما را با ارائه همه جزییات و مراحل دریافت وام دیجی پی و خرید اقساط خبرنگاران کمک کنیم:

1- انتخاب نوع وام و پیش ثبت نام

ابتدا باید نشانی www.mydigipay.com در مرورگر وارد و یا اپلیکیشن دیجی پی را دانلود کنید. روی بخش دریافت وام کلیک کنید تا انواع وام ها را ببینید.

اول از همه باید نوع وام دریافتی براساس ضمانت را معین کنید. به طور کلی در دیجی پی دو دسته وام تعریف شده است که هر کدام در مبالغ مختلف و شرایط اقساط متفاوت قابل دریافت هستند. همه این وام ها به وسیله بانک تجارت پرداخت می شوند و به وسیله چک صیادی بنفش یا سفته ضمانت می شوند. البته احتیاج نیست که در بانک تجارت حساب داشته باشید؛ بلکه افتتاح حساب به صورت آنلاین انجام می گردد. در ادامه انواع وام ها را مشاهده می کنیم:

حالا باید جزییات این جدول را به خوبی بشناسید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. اگر تمایل به دریافت وام با چک صیادی بنفش داشته باشید، چک شما باید دارای شرایط زیر باشد:

  1. چک صیادی بنفش رنگ باید به نام خودتان باشد.
  2. چک صیادی بنفش رنگ همه بانک ها قابل قبول است.
  3. تنها چک صیادی بنفش رنگ مطابق نمونه مورد قبول است.

سفته نیز باید شکل زیر باشد و به صورت آنلاین امضا گردد:

حالا باید بدانیم منظور از نوع اشتراک چیست؟ برای دریافت وام باید در مرحله پایانی درخواست وام، اشتراک برنزی یا نقره ای یا طلایی را تهیه کنید. اشتراک یکی از خدمات در دیجی پی است که علاوه بر دریافت وام خرید کالا، خدمات بیمه، شرکت در قرعه کشی و هدایای نقدی را شامل می گردد.

  • اشتراک پلاتینیوم: این شرکت 12 ماهه بوده و با خرید این شرکت امکان دریافت وام 40 میلیونی برای شما وجود دارد. علاوه بر این هر ماه 500 هزارتومان اعتبار به شما تعلق می گیرد که می توانید آخر ماه آن را پرداخت کنید. دریافت هدیه نقدی با خرید هر بار شارژ، تخفیف خرید بیمه و دریافت اعتبار چهار قسطه از دیگر مزایای این اشتراک است. برای خرید این اشتراک باید 5 میلیون و 500 هزار تومان بپردازید.
  • اشتراک طلایی: این اشتراک که سه میلیون و 300 هزار تومان ارزش دارد، با اعتبار 12 ماهه لازمه دریافت وام تا سقف 30 میلیون تومان است.
  • اعتبار نقره ای: برای دریافت وام تا سقف 20 میلیون تومان باید این اشتراک را به مبلغ یک میلیون و 840 هزار تومان پرداخت کنید و از مزایای آن تا شش ماه برخوردار شوید.
  • اشتراک برنزی: این اشتراک که یک میلیون و 32 هزار تومان ارزش دارد، با اعتبار 6 ماهه لازمه دریافت وام تا سقف 10 میلیون تومان است.

2- امکان سنجی دریافت اعتبار

در این مرحله اطلاعات اولیه خود را ثبت می کنید تا اعتبارسنجی شما بابت دریافت مبلغ وام درخواستی، انجام گردد. مبنای محاسبه امتیاز، سابقه مالی شما در سیستم بانکی است و مواردی مثل اقساط پرداخت نشده در گذشته، اقساط باز، دیرکرد در پرداخت اقساط، نداشتن چک برگشتی و… در امتیاز نهایی تاثیرگذراند. در مدل بانک تجارت صرفا به افراد با رتبه اعتباری ایرانیان A و B وام تعلق می گیرد. پس اگر رتبه شما تایید شد، می توانید درخواست خود را نهایی کنید. هزینه امکان سنجی در طرح های تجارت با ضمانت سفته 8000 تومان و در ضمانت با چک رایگان است.

3- تکمیل اطلاعات

بعد از دریافت پیامک تایید امکان دریافت اعتبار وام، وارد مرحله تکمیل اطلاعات فردی می شوید. در این صفحه باید مطالعه نموده و می پذیرم را انتخاب کنید.

سپس وارد مرحله بعد می شوید:

در مرحله آخر اطلاعات بسته به شما نشان داده می گردد:

4-ثبت امضای الکترونیک

در این مرحله نوبت به امضا می رسد. امضای مدارک باید به صورت الکترونیکی انجام گردد و برای این کار ضروری است شما ابتدا امضای خود را ثبت کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی، در یک کادر امضا نموده و سپس باید هویت سنجی انجام دهید. هویت سنجی هم آنلاین اجرا شده و به وسیله ارسال یک فیلم زنده چند ثانیه ای، اطلاعات هویتی شما تایید می گردد. اگر مسئله ای در این مراحل وجود نداشته باشد، با پرداخت هزینه، امضای دیجیتال به مدت یک ماه فعال می گردد و با یک کد عددی چهار رقمی که خودتان انتخاب نموده اید، می توانید برای فرایندهای مختلف از آن بهره ببرید.

5- صدور سفته الکترونیک

برای دریافت سفته الکترونیک، هزینه 22500 تومان پرداخت می کنید تا سفته به نام شما صادر گردد.

6- امضای آنلاین اسناد

در این مرحله مدارک شما به وسیله بانک تجارت آماده می گردد. البته این فرایند ممکن است چند دقیقه زمان ببرد. حالا باید مدارک (سفته یا چک) را دقیق مطالعه کنید و بعد از آن قرارداد بانک و خودتان را امضا کنید.

7-اعتبارسنجی (آنالیز پرونده اعتباری)

بعد از آپلودشدن مدارک امضاشده، اطلاعات به وسیله بانک آنالیز می گردد و در این مرحله معمولا چند ساعت تا چند روز باید صبر کنید تا پیامک تایید وام برای شما ارسال گردد.

8-خرید اشتراک دیجی پی و شارژ حساب با وام

حالا دیگر بیشتر کارهای ثبت درخواست اجرا شده و فقط باید بسته به نوع وام خود اشتراک خریداری کنید. بعد از خرید اشتراک درخواست شما در صف آنالیز قرار می گیرد و در صورت موجود بودن اعتبار در بانک وام شما ظرف 3 الی 7 روز به وسیله حساب دیجی پی شما در دسترس خواهد بود. اگر هم به هر علت پیروز به دریافت وام نشوید، هزینه خرید اشتراک به حساب شما قابل بازگشت خواهد بود.

9-خرید کالا

بعد از واریز وام به حساب دیجی پی شما، حالا وقت آن رسیده که به سایت خبرنگاران بروید و کالای مورد نظرتان را انتخاب کنید. این مرحله شاید مجذوب کننده ترین بخش خرید باشد، زیرا می توانید بین هزاران محصول مختلف جستجو و برترین ها را به سبد خریدتان اضافه کنید. بعد از انتخاب محصولات، به مرحله پرداخت بروید. در مرحله پرداخت، به جای پرداخت نقدی، گزینه پرداخت اعتباری دیجی پی را انتخاب کنید. سیستم به صورت اتوماتیک مبلغ خریدتان را با مبلغ وام تطبیق می دهد و در صورت تطابق، سفارش شما ثبت می گردد.

اگر در مرحله ای به مشکل برخورد کردید و یا سوالی داشتید، اینجا کامنت بگذارید و یا به وسیله خود دیجی پی اقدام کنید. تیم پشتیبانی دیجی پی به وسیله شماره تماس 02161930400 و یا چت آنلاین در سایت، جوابگوی سوالات شما خواهد بود.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 شهریور 1403 بروزرسانی: 13 شهریور 1403 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14848

به "مراحل دریافت وام دیجی پی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراحل دریافت وام دیجی پی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید