مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی

به گزارش راه ساری، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در راستای کمک به توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور، در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی مشارکت می کند.

مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در راستای مشارکت در توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور و با هدف استفاده از ظرفیت دانش و فناوری در راستای اولویت های این شرکت، به مشارکت در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی پرداخته است.

این مدرسه استارتاپی که توسط مرکز توسعه مهارت های اقتصاد دیجیتال (ماد) و با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری شتاب دهنده هوش مصنوعی همتک و شبکه یادگیری مهارت کی ورک برگزار خواهد شد، امکان استفاده از آموزش های تخصصی مورد نیاز برای توسعه کسب وکار در حوزه هوش مصنوعی، استفاده از تجربه و دانش مدرسان اکوسیستم استارتاپی کشور و تمرکز بر مسائل و اولویت های واقعی بازار کار به عنوان موضوع شکل گیری تیم های استارتاپی را برای شرکت کنندگان فراهم می کند.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا تاریخ 27 آبان ماه به نشانی اینترنتی https://maadcenter.com/ai-startup-school و صفحه این رویداد در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی instagram.com/maad-center مراجعه فرمایند.

در این دوره علاوه بر ارائه فضای استقرار جهت آموزش های تخصصی و منتورینگ در طی دوره، به سنجش توان فردی به منظور تشکیل تیم های استارتاپی پرداخته می شود.

معرفی ایده ها و تیم های برتر به شتابدهنده ها و نهادهای حمایتی از دیگر امکاناتی است که در این دوره ارائه می شود.

2121

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12658

به "مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید