مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A21 لو رفت؛ نمایشگر حفره ای با دوربین چهارگانه!

به گزارش راه ساری، هفته گذشته رندرهایی از گوشی گلکسی A11 و A41 سامسونگ منتشر شد که به لطف آن با طراحی دو پایین رده جدید سامسونگ آشنا شدیم. امروز اما تصویری از دیگر گوشی این خانواده تحت عنوان گلکسی A21 منتشر شد که طراحی پشت و جلوی آن را به طور کامل به تصویر می کشد.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A21 لو رفت؛ نمایشگر حفره ای با دوربین چهارگانه!

ماه دسامبر سال گذشته، اولین باری بود که تصویری از گلکسی A21 را مشاهده کردیم! در آن روز با طراحی حفره ای دوربین سلفی آشنا شدیم اما فرقی که رندر گذشته با رندر جدید دارد، تعداد دوربین های پشتی است! در واقع پیش تر فکر می کردیم پنل پشتی میزبان 3 دوربین است اما در این تصویر تعیین است که گوشی جدید سامسونگ قرار است با 4 دوربین راهی بازار شود.

دوربین سلفی این محصول همانند آنچه که در گلکسی A60 شاهد بودیم در سمت چپ دستگاه قرار گرفته است و اطراف آن را حاشیه های نسبتا زیاد گوشی فراگرفته اند. در پنل پشتی هم حسگر اثر انگشت و 4 دوربین به همراه فلش LED دیده می شود و نمای ساده و در عین حال زیبایی به گوشی بخشیده اند.

اینطور که به نظر می رسد، کلید تنظیم صدا و پاور در سمت راست دستگاه تعبیه شده و ورودی 3.5 میلی متری هدفون به علاوه USB-C نیز در زیر دستگاه قرار دارند. سامسونگ هنوز اطلاعات زیادی در مورد این محصول منتشر نکرده اما شایعات حکایت از این دارند که این محصول قرار است به یک پردازنده اگزینوس 7904، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر +HD از نوع AMOLED و یک باتری 4.000 میلی آمپر ساعتی مجهز شود! با این اوصاف بهتر است تا زمان معرفی آن منتظر بمانیم.

از تاریخ رونمایی و یا عرضه این محصول هیچ خبری در اختیار نداریم اما انتظار می رود گلکسی A21 به زودی وارد آمریکا و سپس بازار جهانی شود.

منبع: gsmarena

تور مالزی: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

خیمه نیوز: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8435

به "مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A21 لو رفت؛ نمایشگر حفره ای با دوربین چهارگانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A21 لو رفت؛ نمایشگر حفره ای با دوربین چهارگانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید