معاون ترامپ: نظامیان ما در حال بازگشت به وطن هستند

به گزارش راه ساری، معاون رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که ترامپ در حال عمل به وعده اش برای بازگرداندن نظامیان آمریکایی از سوریه به وطن است.

معاون ترامپ: نظامیان ما در حال بازگشت به وطن هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا سه شنبه در اظهاراتی گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در حال دنبال کردن وعده اش برای بازگرداندن نظامیان آمریکایی از سوریه به خانه است و میخواهد یک آتش بس دائمی در منطقه را دنبال کند.

وی در ادامه مدعی شد: آتش بس برقرار شده بین ترکیه و سوریه طی هفته گذشته با میانجیگری آمریکا، حفظ شده و اقدامات خود ترامپ راستا لازم برای دستیابی به یک آتش بس دائمی را هموار نموده است.

مایک پنس در اظهاراتی در بنیاد هریتیج، گفت: اوایل امروز، اظهاراتی را از فرمانده نیروهای دفاعی سوریه دریافت کردیم که همه نیروهای نظامی اش از منطقه امن که تحت کنترل ارتش ترکیه است، عقب نشینی نموده اند و تیم ما هم اکنون در حال ارتباط با هر دو طرف است و امیدواریم یک آتش بس دائمی در منطقه برقرار گردد.

معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: به لطف رابطه قوی دونالد ترامپ، ما این فرصت را داریم تا یک آتش بس دائمی در منطقه برقرار کنیم. ایالات متحده از کوشش های متحدان کرد خود در مبارزه با تروریست های داعش تشکر و قدردانی می نماید ولی اکنون وقت عقب نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه است، چرا که آخرین بازمانده های داعش نیز ریشه کن شده اند.

وی تاکید نمود: اکنون ارتش ما و متحدان ما به اهداف خود علیه داعش دست یافته اند. ترامپ در حال عمل به وعده خود برای بازگرداندن نظامیان آمریکایی به وطن است.

تصمیم ترامپ برای بازگرداندن نظامیان آمریکایی از سوریه با نقدها گسترده ای از سوی جمهوریخواهان روبرو شده است.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6131

به "معاون ترامپ: نظامیان ما در حال بازگشت به وطن هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون ترامپ: نظامیان ما در حال بازگشت به وطن هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید