معرفی انواع دستگاه تصفیه آب اورجینال در تصفیه آسا

به گزارش راه ساری، آب شهری به دلیل املاح و مواد شیمیایی مضری که دارد باید به خوبی تصفیه گردد تا خطری برای سلامتی ما نداشته باشد. به همین دلیل دستگاه تصفیه آبی که تهیه می کنیم باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا بتواند تمام املاح درون آب را حذف کند. دستگاه تصفیه آب تایوانی در بازار برترین نوع آن ها هستند که قیمت مناسبی هم دارند. شرکت تصفیه آسا فروشنده معتبر برند های معروف و شناخته شده تایوانی از جمله مینروا می باشد که می توانید برای اطلاع از مشخصات آن ها و نحوه خرید با شماره تلفنن های شرکت تماس حاصل کنید.

معرفی انواع دستگاه تصفیه آب اورجینال در تصفیه آسا
دستگاه تصفیه آب

برترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی

برترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران ساخت تایوان هستند که در کشور های اروپایی و سایر نقط دیگر جهان بسیار محبوب می باشند.

  • مینروا

آب تصفیه کن مینروا که برترین دستگاه تصفیه آب خانگی است املاح آب را تا 99 درصد از بین می برد. این امر به وسیله فرایند اسمز معکوس در این دستگاه انجام می گردد. فیلتر ممبران مینروا مارک فیلمتک آمریکایی است که به خوبی مواد مضر آب را به خود جذب می نماید. مینرت دارای استاندارد NSF, گواهینامه WQ, FDA و استاندارد CE می باشد. این دستگاه از قطعات اصل تایوان و با برند Minerva ساخته شده هم چنین پمپ و مخزن آن بسیار قدرتمند و با کیفیت است و می تواند 250 لیتر آب در 24 ساعت را تصفیه کند. یکی دیگر از ویژگی های مهم مینروا وجود نماد اصالت محصول برای اطمینان از اورجینال بودن دستگاه است. برند مینروا کنندگی رسمی در ایران دارد که شرکت تصفیه آسا می باشد به همین دلیل دارای ضمانت قیمت، گارانتی 12 تا 18 ماهه بدون قید و شرط تمام قطعات و خدمات پس از فروش بسیار عالی از جمله تعویض دوره ای فیلتر ها است. شما می توانید با برترین قیمت تصفیه آب اورجینال مینروا را از مینروا فیلتر تهیه نمایید. مدل های پر فروش این برند تصفیه آب 6 مرحله ای آب معدنی اسمز، 7 مرحله ای قلیایی کننده، 8 مرحله ای یو وی دار و 8 مرحله ای اکسیژن ساز هستند.

  • سافت واتر

یکی از شرکت های تایوانی معروف و با سابقه سازنده تصفیه آب سافت واتر است. این شرکت دارای استاندارد سازمان جهانی بهداشت است و کاملا استاندارد می باشد. سافت واتر بزرگ ترین فراوری کننده دستگاه های تصفیه آب در جهان می باشد. این برند در ابتدا تصفیه آب های اولترا فیلتراسیون را فراوری کرد که تنها رسوبات آب را حذف می کرد و بدون برق و مخزن بودند. پس از اختراع سیستم اسمز معکوس و ضرورت حذف املاح و سختی آب، آغاز به فراوری تصفیه آب هایی با این فناوری کرد. شرکت سافت واتر برای فراوری دستگاه های خود از به جدیدترین فناوری ها و برترین متخصصان این رشته استفاده می نماید. دستگاه های سافت واتر ارزان نیز هستند. فیلتر ممبران اسمز معکوس 12 لایه این دستگاه املاح آب را تا ریز ترین میزان ها از بین می ببرد. پمپ قدرتمند و مخزن با کیفیت آنتی باکتریال از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد. مدل های 6 الی 8 مرحله ای دارای سیستم های قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز از انواع دستگاه سافت واتر هستند که برترین آن تصفیه آب اکسیژن ساز 8 مرحله ای است که علاوه بر کاهش املاح و سختی آب، آن را یونیزه نموده و خواص ضد سرطانی به آن می دهد و در مرحله آخر اکسیژن آب را بالا برده که این کار باعث آب رسانی بیشتر به بدن و افزایش انرژی در طول روز می گردد. برای خرید تصفیه آب اورجینال سافت واتر به وب سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید.

  • سی سی کا

شرکت تایوانی سی سی کا یکی از شناخته شده ترین فراوری کنندگان دستگاه های تصفیه آب است که آن را با برند های اروپایی و آمریکایی برابر می دانند. این شرکت تایوانی ابتدای کار به فراوری تجهیزات دستگاه های تصفیه آب مشغول بود و با فراوری انواع لوله ها، اتصالات، حوزینگ ها و فیلتر های تصفیه آب با کیفیت بسایر عالی در ادامه به ساخت دستگاه های تصفیه آب نیز روی آورد. دستگاه های اسمز معکوس برند سی سی کا در مدل های 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز فراوری شده اند که دارای فیلتر ممبران 12 لایه آمریکایی، مخزن آنتی باکتریال، پمپ قوی و فیلتر های گیاهی می باشند. مدل 8 مرحله ای اکسیژن ساز سی سی کا پر فروش ترین مدل این برند می باشد که با 8 مرحله فیلتراسیون برترین کیفیت آب را در اختیارتان قرار می دهد.

دستگاه های تصفیه آب

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در بازار فرق دارد و به عوامل بسیاری هم چون برند، تعداد مراحل دستگاه، نوع سیستم به کار رفته و نوع خدمات پس از فروش و گارانتی آن وابسته است. بسیاری از دستگاه های موجود در بازار تقلبی هستند که قیمت بسیار ارزانی دارند و همین امر باعث می گردد تا افراد فریب این قیمت را بخورند و آن را خریداری کنند. این دستگاه ها از نظر قدرت تصفیه ضعیف اند و قطعات آن ها استاندارد نمی باشند. به همین دلیل برای سلامتی ما مضر می باشند. جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل می توانید به وب سایت تصفیه آسا مراجعه کنید و قیمت روز آن ها را مشاهده نمایید و یا با شماره تلفن های تصفیه آسا تماس حاصل کنید. این شرکت کنندگی رسمی برند مینروا نیز هست که علاوه بر قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها را نیز به شما ارائه خواهد نمود.

دستگاه تصفیه آب مینروا

کنندگی فروش دستگاه تصفیه آب

شرکت تصفیه آسا در زمینه فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی سابقه فعالیت زیادی دارد و کنندگی برترین برند دستگاه تصفیه آب یعنی مینروا می باشد. این شرکت کارشناسان فروش حرفه ای دارد که در کوشش اند برترین کیفیت و خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهند.

طبیعتا همه ما برای خرید برترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران احتیاج به تحقیق و آنالیز تفاوت انواع دستگاه تصفیه آب و مقایسه برترین دستگاه های تصفیه آب در مارک و برند های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همانند پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می گردند، دارا بودن استاندارد و کیفیت درجه یک فیلترها و قطعات Minerva، وجود قیمت ثابت در سراسر ایران و دارا بودن کنندگی فروش معتبر، گارانتی طلایی و خدمات ارزنده همانند مشاوره و پاسخگویی 24 ساعته، دستگاه تصفیه آب مینروا را به برترین دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل نموده است.

تصفیه آسا خدماتی هم چون گارانتی یک ساله طلایی شرکت، خدمات پس از فروش، تعویض های دوره ای فیلتر های تصفیه آب و ارسال و نصب رایگان در استان ها تهران و البرز را به خریداران عزیز ارائه می دهد. هم چنین وب سایت فروشگاه تصفیه آسا، این امکان را برای خریداران محترم فراهم نموده که به راحتی بتوانند اطلاعات محصولات موجود را مطالعه و با مقایسه آن ها با یکدیگر محصول مورد نظرشان را در کوتاه ترین زمان آنلاین خریداری کنند. این شرکت برترین قیمت دستگاه تصفیه آب را به مشتریان خود ارائه می دهد. مشاورین مجموعه تصفیه آسا همه روزه جهت ارائه مشاوره رایگان خرید و پاسخگویی به سوالات شما آماده خدمت رسانی می باشند تا برترین دستگاه را با توجه به بودجه شما پیشنهاد دهند.

منبع: هفت گنج
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14603

به "معرفی انواع دستگاه تصفیه آب اورجینال در تصفیه آسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی انواع دستگاه تصفیه آب اورجینال در تصفیه آسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید