معرفی خدمات زیبایی کلینیک تخصصی رز

به گزارش راه ساری، از دیرباز تا کنون مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان برای زیبا و منظم به نظر رسیدن ظاهر خود، به آراییدن می پردازند. از آن طرف گروهی از دانشمندان با استفاده از نبوغ و خلاقیت خود، برای پوشاندن جامه عمل به این هدف مردم، تعداد بیشماری از دستگاه های مختلف قابل استفاده در صنعت زیبایی را طراحی و به فراوری رساندند. به این ترتیب زمینه ای مناسب برای مراقبت از زیبایی به صورت اصولی پدید آمد. بسیاری از پزشکان و آرایشگران آغاز به فعالیت گسترده در این حوزه نمودند. در این بین فضایی برای سودجویان غیر ماهر نیز به وجود آمد. به همین دلیل، افراد داوطلب امور زیبایی برای رسیدن به ظاهر ایده آل خود با کم ترین عوارض و بهترین کیفیت، به دنبال کلینیک های معتبر در اطراف خود می گردند. کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز یکی از بهترین و قدیمی ترین کلینیک های فعال در زمینه مراقبت از زیبایی در تهران می باشد. این مجموعه با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان در سال 1384 در تهران آغاز به کار کرد. با توجه به به کارگیری پزشکان متخصص و نمونه کشوری همانند آقای دکتر رضا روحانی، و استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته روز جهان، سبب شد تا نام این مجموعه در طی چند سال اخیر بر سر زبان ها بیافتد. شما در این مقاله با خدمات پرطرفدار کلینیک رز آشنا خواهید شد.

معرفی خدمات زیبایی کلینیک تخصصی رز

کاشت ابرو در کلینیک زیبایی رز

کاشت ابروی طبیعی با استفاده از موهای خود شخص انجام می گردد و دقیقا همانند کاشت موی سر می باشد. این روش به طور حرفه ای و با استفاده از روش هایی همچون FUE و FUT در مطب و کلینیک تخصصی پوست و موی رز قابل انجام است. دکتر روحانی در کلینیک رز ابتدا طرح مورد علاقه مراجعان عزیز را با یک مداد و شابلون به صورت کاملا قرینه خواهند کشید. ایشان تعادل ابروها را مبتنی بر ویژگی های صورت هر فرد برقرار می نمایند. در این صورت خروجی کار بسیار عالی و مورد پسند متقاضی خواهد بود. سپس بر اساس نوع روش انتخابی، فولیکول مو از ناحیه سر افراد (یا پشت سر و یا بالای گوش) برداشته می گردد. در نهایت پزشک با پیوند زدن فولیکول مو در برش هایی که از قبل ایجاد نموده است، کاشت ابرو را به خاتمه می رساند. معمولا ماندگاری کاشت ابرو تا حد زیادی به نحوه مراقبت از منطقه کاشت شده و به تخصص بالای پزشک و اعتبار کلینیکی که در آن کاشت صورت می گیرد بستگی دارد. گاهی پس از خاتمه این روش، پزشک به متقاضیان نکات بسیار مهمی را گوشزد می نماید و تاکید می نماید که فرد آن ها را انجام دهد. معمولا نتایج کاشت ابرو در کلینیک زیبایی رز بعد از سه ماه به صورت کاملا طبیعی، خود را نشان می دهند و بهترین نتایج در 6 الی 8 ماه بعد از آن دیده می گردد.

کاشت مو

کاشت مو نیز به یکی از پر طرفدارترین روش های مراقبت از زیبایی به خصوص در آقایان می باشد. با استفاده از این روش کم تهاجمی، به راحتی و غالبا در یک جلسه 6 ساعته، می توان حجم موهای از دست رفته افراد را به طور طبیعی بازگرداند. کاشت مو در کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز به چندین روش صورت می گیرد. از جمله این روش ها می توان به FUE، FUT، DHI و SUT اشاره کرد که همگی با استفاده از جدیدترین دستگاه های جهان انجام می شوند. طی این روش ها از موهای خود فرد داوطلب برای پیوند استفاده می گردد و از این لحاظ، کاشت مو یک روش غیر تهاجمی و تضمینی می باشد که جهت بازگرداندن مو به سر بسیار موثر واقع شده است. انجام کاشت مو به طور کلی حدود 6 الی 8 ساعت طول می کشد. اگرچه زمان دقیق آن بسته به تعداد فولیکول های موی پیوند شده می تواند متفاوت باشد. دیدن نتایج کامل حاصل از کاشت مو ممکن است 6 الی 12 ماه طول بکشد. برای دستیابی به نتایج دلخواه خود، بهتر است قبل از انجام کاشت مو در کلینیک رز، یک جلسه مشاوره با دکتر روحانی داشته باشید. نتایج قبل و بعد مراجعه نمایندگان قبلی ما را مشاهده کنید و در نهایت با فراغ خاطر، ما را برای کاشت موی خود انتخاب نمایید.

تزریق بوتاکس

پوست یکی از حساس ترین بافت های بدن می باشد. این بافت یک مرز محکم بین فضای بیرون و داخل بدن ایجاد می نماید و به این ترتیب مانع از تهاجم میکروب ها و سایر تهدیدات به بدن می گردد. با توجه به اینکه پوست به طور دائم در معرض رادیکال های آزاد و مواد مضر به خصوص اشعه خورشید قرار می گیرد، به سرعت رو به تخریب پیش می رود. اولین علامت آسیب دیدگی پوست، مخصوصا با افزایش سن، ایجاد چین و چروک است. به همین علت یک روش جادویی برای از بین بردن نیمه دائمی این چروک ها تحت عنوان بوتاکس ارائه شد. طولی نکشید که بوتاکس با انواع برندها روانه بازار گشت. بوتاکس سم نوعی باکتری به نام بوتولینوم است که تزریق آن توسط سازمان جهانی دارو جهت برطرف چین و چروک تایید شده است. طی این روش حجم مشخصی از این ماده را با سرنگ های مخصوص که دارای سوزن کوتاه و بسیار نازک است جدا نموده و نواحی مختلفی در صورت و بدن تزریق می نمایند. تزریق بوتاکس می تواند به مناطقی مانند: زیر بغل برای کاهش تعریق، پیشانی و گردن و چانه و شقیقه برای برطرف چین و چروک، قسمت هایی از سر و پشت گردن و کتف برای درمان میگرن و بسیاری از نقاط دیگر بدن تزریق گردد. کلینیک تخصصی پوست و مو رز با استفاده از بهترین مارک های بوتاکس، توسط دکتر روحانی این متد را با کم ترین عوارض و بهترین نتایج اجرایی می نماید.

تزریق ژل

چند سالی میگردد که استفاده از ژل ها برای پر کردن نواحی مختلف صورت مانند لب، گونه، چانه، خط فک و … سر و صدای زیادی به پا نموده است. ژل های موادی مصنوعی یا طبیعی هستند که به داخل خطوط و بافت های مختلف صورت و بدن تزریق می شوند. این تزریق علاوه بر اینکه چین و چروک ها را کاهش می دهد و لب ها، گونه ها و چانه را برجسته می نماید، در مواردی حتی می تواند تا حدودی باعث روشن شدن بافت آن ناحیه گردد. هدف از تزریق ژل حفظ و مراقبت از زیبایی و همچنین متناسب کردن اعضای صورت با دیگر عضوهای صورت می باشد. بسیاری این ژل ها پس از مدتی به بافت های بدن جذب شده و کم کم از بین می فرایند. این نوع از ژل ها بر پایه اسید هیالورونیک و کلاژن هستند و به طور کلی از بهترین و بی ضررترین انواع فیلر برای تزریق می باشند. تا به امروز هیچ کمپانی لوازم پزشکی و آرایشی در سراسر جهان ادعایی مبتنی بر ساخت ژل های دائمی جهت تزریق به بدن انسان ننموده است. بنابراین تزریق ژل یک روش نیمه دائمی است که با توجه به نوع مارک آن، ماندگاری بین 6 ماه تا حداکثر 2 سال خواهند داشت. کلینیک زیبایی رز توسط پزشک گرانقدر دکتر روحانی، می تواند با کم ترین میزان درد، تزریق ژل دائم را انجام دهد و یا بلعکس، ژل های بی کیفیت یا اکسپایر شده افراد را که درمراکز نامعتبر تزریق شده اند را با دقت بالا از نواحی مختلف بدن تخلیه نماید.

تزریق چربی در کلینیک رز

یکی از گزینه های بسیار جذاب در حوزه مراقبت از زیبایی، تزریق چربی به صورت و نقاط مختلف بدن است. این روش باتوجه به اینکه از سلول های چربی بدن خود شخص استفاده می نماید، دارای عوارض بسیار کم تری نسبت به سایر روش ها می باشد. همچنین ماندگاری تزریق چربی نسبت به تزریق فیلرهای نیمه دائمی بیشتر است. این روش فقط مختص قشر یا سن خاصی نیست و در واقع یک اقبال عمومی نسبت به این امر در حال شکل گیری است. به همین دلیل افرادی که دچار افتادگی پوست، چروکی یا عدم تناسب اندام و اجزای صورت هستند یک روش ایده آل مانند تزریق چربی برای آن ها فراهم است. تزریق چربی به عنوان شیوه ای مدرن، تخصصی، نتیجه بخش و امن معرفی شده است. طی این روش نوعی پیوند و انتقال چربی صورت می گیرد. یعنی از بدن خود فرد سلول های چربی گرفته شده (معمولا از شکم، پهلو یا پشت ران) و به نواحی مختلفی مد نظرشان (گونه، فک، لب، چانه، سینه، باسن و …) تزریق می گردد. ماندگاری تزریق چربی مادام العمر نیست و با توجه به مهارت پزشک در تزریق، چیزی بین 5 الی 12 ماه ماندگاری خواهد داشت. به هر حال افرادی که در مراکز معتبری مانند کلینیک پوست و مو رز و زیر نظر پزشک قهاری مانند دکتر روحانی که تخصص لازم در انتقال چربی را دارند، این امر را انجام می دهند و همچنین از خود مراقبتی های توصیه شده بعد از تزریق، بطور کامل پیروی می نمایند؛ می توانند به مدت طولانی تری از این زیبایی لذت ببرند. تزریق چربی با توجه به کم تهاجمی بودن و استفاده از سلول های چربی غیر بیگانه، بین مردم بسیار محبوب می باشند.

ویرا پارس: ویراپارس: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: هفت گنج
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14156

به "معرفی خدمات زیبایی کلینیک تخصصی رز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی خدمات زیبایی کلینیک تخصصی رز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید