مهاجم پدیده: امیدوارم یک خریدار خوب برای تیم ما پیدا گردد، بعد از همراهی تیم امید کمتر به من فرصت بازی رسید

به گزارش راه ساری، محمدمهدی مهدی خانی، مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: امیدوارم یک خریدار خوب برای پدیده پیدا گردد و تیم ما از این وضعیت بیرون بیاید.

مهاجم پدیده: امیدوارم یک خریدار خوب برای تیم ما پیدا گردد، بعد از همراهی تیم امید کمتر به من فرصت بازی رسید

محمد مهدی مهدی خانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به شرایط فعلی پدیده و بازگشت یحیی گل محمدی به تمرینات این تیم گفت: شرایط فنی تیم ما خوب است و خوشبختانه نتایج خوبی گرفته ایم تا در صدر جدول باشیم. آقای گل محمدی هم به تمرینات برگشت و ظاهراً مسئولان هم قول داده اند تا مسائل مالی رفع گردد. بحث فروش پدیده هم مطرح است و از طرفی این بحث هم به میان آمده که تیم شاید زیر نظر شهرداری اداره گردد. امیدوارم که یک خریدار خوب برای تیم پدیده پیدا گردد تا تیم ما در شرایط مناسبی قرار بگیرد.

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان با اشاره به بازی هفته یازدهم تیمش برابر نساجی مازندران خاطر نشان کرد: بازی سختی در پیش داریم، ولی هدف ما این است که روند خوب مان را ادامه دهیم. ما به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نمی کنیم.

وی با اشاره به وضعیت خودش در پدیده و اینکه سال جاری فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده است، توضیح داد: شرایط من بد نیست. یک مدت که درگیر بازی های ملی بودم و وقتی از تیم امید برگشتم دیگر فرصت زیادی به من نرسید. در پدیده هر بازیکنی که در ترکیب قرار می گیرد برای موفقیت تیم کوشش می نماید و من هم منتظرم تا فرصت بیشتری برای بازی پیدا کنم.

مهدی خانی راجع به اینکه آیا پدیده را می توان در بین مدعیان قهرمانی قرار داد، گفت: ما تیم خوبی داریم و تا اینجا هم خوب جلو آمده ایم. با این حال صحبت از قهرمانی زود است. ما اگر این نتایج را تا انتها نیم فصل ادامه دهیم، می توانیم به قهرمانی فکر کنیم. هدف ما فعلاً این است که بازی به بازی جلو برویم و بهتر شویم.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 545

به "مهاجم پدیده: امیدوارم یک خریدار خوب برای تیم ما پیدا گردد، بعد از همراهی تیم امید کمتر به من فرصت بازی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم پدیده: امیدوارم یک خریدار خوب برای تیم ما پیدا گردد، بعد از همراهی تیم امید کمتر به من فرصت بازی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید