پشت پرده منتفی شدن انتقال ستاره ایرانی به میلان

به گزارش راه ساری، درحالی که همه اهالی فوتبال ایران منتظر انفجار بمب جابجایی و رفتن مهدی طارمی به میلان بودند، بیشتر رسانه ها و خبرنگاران معتبر اروپایی این انتقال را منتفی دانستند و مدعی شدند ستاره ایرانی پورتو در این تیم خواهد ماند.

پشت پرده منتفی شدن انتقال ستاره ایرانی به میلان

میلان مشتری جدی طارمی بود و روسونری قصد داشت ستاره ایرانی را در همین پنجره جابجاییی جذب کند. در ابتدا درخواست بالای پورتو برای فروش ستاره ایرانی اش باعث شد تا این انتقال متوقف گردد. با این حال ادامه مذاکرات و بسته پیشنهادی تازه میلان برای جذب طارمی سبب شد تا مذاکرات از سر گرفته گردد. بعد از چند روز مذاکرات فشرده بین میلان و پورتو، این دو باشگاه برای انتقال مهدی به توافق رسیدند و باشگاه پرتغالی بسته پیشنهادی میلان را پذیرفت. با این حال خبرهای رسیده حاکی از آن است که این انتقال به انتها نخواهد رسید و فوق ستاره فوتبال ایران کارش را در پورتو ادامه خواهد داد.

شنیده ها حاکی از آن است که خود طارمی خواستار دستمزد بالاتری برای پیوستن به میلان بود. بعلاوه طبق گزارش های رسیده اطرافیان مهدی و واسطه های این انتقال بزرگ برای فوتبال ایران، درخواست هایی داشتند که مورد موافقت باشگاه میلان قرار نگرفت و همین موضوع علت اصلی منتفی شدن حضور طارمی در میلان بود. ماجرا وقتی جالب می گردد که بدانید در این بین پای یک زن ایرانی هم در میان بود.

داریا بهرامی ایجنت ایرانی ساکن اسپانیا که در جابجایی فوتبال فعالیت می نماید، یکی از واسطه های حضور طارمی در میلان بود. او به عنوان ایجنت طرف باشگاه میلان و یک ایجنت معروف پرتغالی، به عنوان نماینده طارمی در مذاکرات حضور داشتند. شنیده ها حاکی از آن است که این ایجنت زن ایرانی برخلاف قول و قرارهایی که با طارمی و وکیلش در ابتدای مذاکرات داشت، درخواستش را دو برابر کرد ولی طارمی و مندس با این درخواست مخالفت کردند.

بعلاوه طارمی از باشگاه میلان خواسته بود که کمیسیون این انتقال از طرف خود باشگاه پرداخت گردد ولی باشگاه میلان با این خواسته مخالفت کرد. در واقع درخواست حقوق بیشتر از طرف طارمی، مخالفت ایجنت او و خود مهدی برای پرداخت کمیسون خانم بهرامی و بعلاوه مخالفت باشگاه میلان با پرداخت حق ایجنتی باعث شد تا این انتقال بزرگ صورت نگیرد و مهدی در پورتو ماندنی گردد.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1402 بروزرسانی: 10 شهریور 1402 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14811

به "پشت پرده منتفی شدن انتقال ستاره ایرانی به میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده منتفی شدن انتقال ستاره ایرانی به میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید