مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اشرافی ترین آیفون سال تا رونمایی از تسلا Y

به گزارش راه ساری، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اشرافی ترین آیفون سال تا رونمایی از تسلا Y

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

هدف گرفته شدن مساجد نیوزیلند از سوی مهاجمان و کشتار بی رحمانه تعداد زیادی از افراد بیگناه، مقدمه ای شد برای توجه به نقش شبکه های اجتماعی در این حادثه. این نخستین بار نیست کهشبکه های اجتماعی به عنوان حلقه ای کمتر دیده شده و حاشیه ای در اتفاقات خونبار اجتماعی شناخته می شوند. با این وجود شاید رایج ترین تفسیر این باشد که شبکه های اجتماعی قربانی افراد خشن هستند و گناهی متوجهشان نیست. اما آیا واقعا شبکه های اجتماعی از این نوع حوادث ضرر می کنند و سودی نمی برند؟ انتخاب این موضوع را از ابعادی گوناگون بررسی کرده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران دانشگاه بریگم یانگ ایالات متحده نوعی سیستم هوشمند باز شدن درب ها ویژه معلولان طراحی کرده اند. این سیستم هوشمند می تواند مسائل رفت و آمد بسکمک ازمعلولان به اماکن مختلف را حل نماید.مشروح خبر ر اینجا بخوانید.

یکی از جذاب ترین گجت های سال 2019 گجتی است که پنج قابلیت را همزمان در خود جای داده است. این گجت که محصولی از شرکت CTX است بسیار کاربردی به نظر می رسد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دولت آلمان تصمیم دارد با کمک یک طرح ضربتی اقدام به سرکوب شبکه های وب تاریک کند. شبکه های وب تاریک اغلب برای عموم مردم در دسترس نیستند و با هدف اعمال غیرقانونی مورد استفاده قرار می گیرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر فکر میکنید 1 هزار دلار برای آیفون XS خیلی ارزان است، نگران نباشید، این شرکت یک آیفون 24،500 دلاری با ساعت مکانیکی در پشت خود نیز برای افراد ثروتمند دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برخی گزارش ها حکایت از آن دارند که یک گروه از وکلای ایالتی در ایالات متحد به دنبال آن هستند که پرونده ای را با محتوای شکایت علیه گوگل به جریان بیندازند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پس از مدت ها انتظار بالاخره ایلان ماسک؛ مدیرعامل شرکت تسلا از خودرو مدل Y رونمایی کرد. این خودرو جدیدترین خودرو برقی شرکت تسلا محسوب می شود که پیش ثبت نام های زیادی هم داشته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1831

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اشرافی ترین آیفون سال تا رونمایی از تسلا Y" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اشرافی ترین آیفون سال تا رونمایی از تسلا Y"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید