میرهاشم حسینی به مدال طلا دست یافت

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای تکواندو گرندپری صبح امروز آدینه با حضور 256 تکواندوکار از 48 کشور به میزبانی ژاپن در سالن ماکوهاری شهر چیبا شروع شد.

میرهاشم حسینی به مدال طلا دست یافت

در روز نخست تیم کشورمان دو نماینده داشت که سروش احمدی از دور مسابقات حذف شد و میرهاشم حسینی هم با شکست همه رقبا به نشان طلا دست پیدا کرد.

حسینی کار خود را با رجحان 19 بر 12 مقابل روبن ناوا از مکزیک شروع کرد و سپس 22 بر یک در پیکار با جاویر پرز پولو از اسپانیا به پیروزی دست یافت و در ادامه 10 بر 2 سروش رفیعی دیگر نماینده کشورمان را شکست داد و در نیمه نهایی هم 10 بر 4 برابر ادیوال فونتس از برزیل پیروز شد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

این نماینده کشورمان در مبارزه پایانی به مصاف کریستین مکنیش از انگلستان رفت و با ارائه یک مبارزه برتر با نتیجه 32 بر 20 به پیروزی دست یافت و به نشان طلا دست یافت. این انگلیسی در رقابتهای قهرمانی دنیا در منچستر همان دور نخست به امیرمحمد بخشی باخته و حذف شده بود.

میرهاشم حسینی 18 خردادماه در نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری که به میزبانی ایتالیا در شهر رم برگزار گردید نیز با رجحان مقابل لی دانه هون به نشان طلا دست یافته بود.

برنامه نمایندگان ایران در روز دوم

فردا شنبه در روز دوم این رقابتها چهار تکواندوکار ایران در دو وزن 58- و 80+ کیلوگرم به دیدار رقبای خود می روند. در وزن 58- کیلوگرم آرمین هادی پور دور نخست به مصافلئون گلاسنویک از کرواسی می رود و در صورت رجحان با برنده دیدار ترکیه و پرتغال پیکار می نماید.

فرزان عاشورزاده دیگر نماینده ایران نیز ابتدا با آدرین ویسنته از اسپانیا پیکار می نماید و سپس در یک مبارزه سخت به مصاف تای هون کیم تکواندوکار نفر یک رنکینگ المپیکی از کره جنوبی خواهد رفت.

در وزن 80+ کیلوگرم نیز تیم کشورمان دو نماینده دارد. سجاد مردانی دور نخست به مصاف رافائیل آیوکایف از روسیه می رود و سپس با برنده ترکیه و آمریکا پیکار می نماید. سعید رجبی نیز ابتدا سانسورس مکزیکی را پیش رو دارد و در ادامه باید با کیو دون این کره ای با رنکینگ دو المپیکی مبارزه کند.

این دوره از مسابقات تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5073

به "میرهاشم حسینی به مدال طلا دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرهاشم حسینی به مدال طلا دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید