نامجومطلق: حکم سازمان لیگ برای دیدار با پارس منصفانه بود، دانشگر در اختیار باشگاه است

به گزارش راه ساری، مربی تیم فوتبال استقلال امیدوار است تیمش در دیار های باقی مانده تمامی امتیازات را کسب کند.

نامجومطلق: حکم سازمان لیگ برای دیدار با پارس منصفانه بود، دانشگر در اختیار باشگاه است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران، گفت: در بازی با صنعت نفت شش بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشتیم، اما با توجه به اینکه در هر بازی محکوم به برد است، در آن مسابقه پیروز شدیم. برای کادر فنی استقلال فرقی نمی کند و این تیم در هر بازی محکوم به برد است. در بازی با صنعت نفت به دو بازیکن تیم امید میدان دادیم و ثابت کردیم هراسی از بازی دادن به بازیکنان جوان نداریم زیرا اعتقاد داریم آنها آینده فوتبال ایران هستند و می توانند به ما کمک کنند.

وی در مورد دیدار فردای تیمش توضیح داد: نساجی تیم خوبی است و بازی هایش را آنالیز کرده ایم. آنها تیم خطرناکی دارند و با شناختی که پیدا کردیم، خودمان را برای بازی فردا آماده کرده ایم. کادر فنی نساجی همه از سرمایه های باشگاه استقلال هستند و کسوت مربیگری و بازیگری در این تیم دارند. سعی می کنیم با یک ترکیب و سیستم متفاوت وارد زمین شویم و امیدوارم فردا هم با این شرایط به موفقیت برسیم، زیرا این موضوع نیاز اصلی تیم استقلال است.

نامجو مطلق افزود: بازیکنانمان تمرینات خوبی انجام داده اند و با توجه به توصیه هایی که از سوی کادر فنی به آنها می شود امیدوارم فردا شاهد نمایش خوب و جذابی از استقلال باشیم که منتج به پیروزی شود زیرا به 3 امتیاز دیدار با نساجی خیلی نیاز داریم. قبل از بازی با صنعت نفت هم گفتم تیم ما 6 فینال دارد و سعی داریم با توجه به نیازمان امتیازهایی را کسب کنیم تا در جایگاه خوبی قرار بگیرند. شاید بالاتر از جایگاهی که در پایان فصل کسب می کنیم استحقاق تیم ما بود و امیدوار هستیم فردا فینال بعدی را انجام داده و سپس به بازی ها و فینال های دیگر فکر کنیم.

وی درباره اظهارات محمود فکری مبنی بر اینکه هر نتیجه ای در دیدار استقلال و نساجی سبب خوشحالی وی می شود، گفت: قطعا فکری جزو سرمایه های استقلال است. صمد مرفاوی که به عنوان مدیر در نساجی کار می کند سابقه خوبی در مربیگری و بازیگری در استقلال دارد. سیروس دین محمدی و برخی اعضای دیگر کادر فنی نساجی هم جزء سرمایه های باشگاه بزرگ استقلال هستند و خیلی خوشحالم مربیان زیادی از مکتب این باشگاه در فوتبال ایران فعالیت می کنند. من هم برای فکری همیشه آرزوی موفقیت دارم و قطعا حضور وی روی نیمکت نساجی سبب بازی زیبایی می شود.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اخراج محمد دانشگر از تمرینات این تیم اعلام نمود: برای کادر فنی استقلال هیچ چیزی مهم تر از نظم و انضباط نیست. یادم می آید اولین روزی که فرهاد مجیدی به تیم آمد و کارمان را شروع کردیم اولین صحبتی که با بازیکنان انجام داد این بود که من پای تمام مسائل تیم و شما می ایستم اما به تنها چیزی که بیشتر از هر بحثی اهمیت می دهم نظم و انضباط است. یعنی از همه مسائل می توانم بگذرم به جز نظم و انضباط. متاسفانه محمد دانشگر که یک بازیکن خوب و تاثیرگذار برای استقلال است رفتار خوبی نکرد.

نامجو مطلق ادامه داد: بازیکنان بزرگ باید خود را در مجموعه تیم برای جوان ها الگو کنند. دانشگر بی نظمی کرد و این موضوع بی احترامی به کادر فنی، بازیکنان تیم و مجموعه باشگاه بزرگ استقلال بود. از قدیم که ما در این تیم بازی می کردیم استقلال بر مبنای نظم و انضباط پایدار بوده و الان هم این شرایط وجود دارد.

وی در باره نحوه برخورد باشگاه استقلال با محمد دانشگر اعلام نمود: در حال حاضر کادر فنی وی را در اختیار باشگاه استقلال قرار داده است و نحوه برخورد باشگاه با وی تعیین نیست.

دستیار مجیدی در باره حضور سیاوش یزدانی و عارف غلامی در تمرین این تیم گفت: آنها برای تست دادن به تمرین روز گذشته ما آمدند و قرار است امروز هم تست نهایی از سیاوش و عارف گرفته شود. امیدواریم به امید خدا مشکلشان رفع شده باشد و در صورت منفی شدن تست کرونای یزدانی و غلامی از فردای بازی با نساجی در کنار سایر بازیکنانمان خواهد بود.

نامجو مطلق درباره برگزاری دیدار معوقه استقلال مقابل پارس جنوبی گفت: بارها گفته ام و الان هم تاکید می کنم قبل از برگزاری بازی با پارس جنوبی می خواستیم به جم برویم و حتی به فرودگاه هم رفتیم و کارت پرواز هم گرفتیم، اما در آخرین لحظه به ما خبر دادند به دلیل مثبت اعلام شدن تست تعدادی از بازیکنان نمی توانیم به جم برویم. در روزهای اخیر حرف های زیادی از مجموعه تیم پارس جم شنیده ایم. آنها برای استقلال قابل احترام هستند، اما واقعیت این است برای ما حفظ سلامت بازیکنان از هر چیزی مهم تر است.

وی یادآور شد: ما هم می توانستیم با همین نفرات کرونایی به جم برویم زیرا آنها مشکل خاصی نداشتند و علائمی هم در بدنشان دیده نمی شد که احساس کنیم درد دارند یا دچار مسائل تنفسی هستند. تنها ناقل ویروس بودند و می توانستند هم در هواپیما و هم در زمین سبب انتقال کرونا شوند. در این حالت بازیکنان پارس جنوبی هم در خطر ابتلا قرار می گرفتند. ما کاری انسانی انجام دادیم و قطعا سازمان لیگ با توجه به مستنداتی که ارائه شده به این نتیجه رسید باید دیدار استقلال و پارس جنوبی جم تکرار شود. اگر حکم دیگری غیر از این صادر می شد بی انصافی بود. بازی عقب افتاده هم قرار است دوشنبه هفته بعد برگزار شود.

نامجومطلق درباره غیبت فرهاد مجیدی در نشست های خبری طی هفته های اخیر توضیح داد: قطعا من هم اعتقاد دارم باید سرمربی تیم در نشست های خبری شرکت کند و این موضوع را به خود مجیدی هم گفتم. به وی اعلام نمودم حرفی که از دهان خودت در می آید و آن را می گویی برای مخاطب هم سندیت بیشتری دارد و هم ارزش بیشتری اما وی به دلیل مسائلش عذرخواهی کرد و به این دلیل که نمی توانست امروز به نشست خبری بیاید این وظیفه را به من محول کرد.

وی ادامه داد: باید از بازیکنانمان تشکر کنم که در دیدار با صنعت نفت با توجه به انگیزه ای که برای پیروزی داشتند و دوست داشتند صنعت نفت را ببرند، دوندگی بالایی داشته و توانستند حریف را شکست بدهند. در آن شرایط آب و هوایی بازیکنی مثل علی کریمی 12 کیلومتر دوید، این آمار را طبق آنالیزی که از داده های GPS به دست آوردیم ارائه می کنم. دیاباته مقابل صنعت نفت 10 کیلومتر دوید. این آمار دوندگی برای بازیکنی که سانتر فوروارد بازی می کند خیلی خوب است.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10923

به "نامجومطلق: حکم سازمان لیگ برای دیدار با پارس منصفانه بود، دانشگر در اختیار باشگاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: حکم سازمان لیگ برای دیدار با پارس منصفانه بود، دانشگر در اختیار باشگاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید