نام موتور جست وجوی بینگ به مایکروسافت بینگ تغییر کرد

به گزارش راه ساری، مایکروسافت نام موتور جست وجوی بینگ را به مایکروسافت بینگ تغییر داد. با وجود اینکه به نظر می رسد بسیار از کاربران باز هم از نام بینگ برای نام بردن این موتور جست وجو استفاده کنند، اما مایکروسافت با منتشر کردن پستی از نام تجاری جدید این موتور جست و جو رونمایی کرد.

نام موتور جست وجوی بینگ به مایکروسافت بینگ تغییر کرد

با وجود این تغییر نام، مایکروسافت جزئیات دیگری را در رابطه با علت تغییر نام این موتور جست وجو از بینگ به مایکروسافت بینگ منتشر نکرده است. آن ها فقط اعلام کرده اند که این کار در راستای ادغام تجربه هایشان در زمینه جست و جو در تمامی خانواده مایکروسافت است.

این تغییر در نام موتور جست وجو باعث شده است که اکنون این موتور جست وجو در کنار نمایش نام مایکروسافت بینگ به کاربران، از لوگوی به روز شده ای هم بهره ببرد. البته هنوز به درستی تعیین نیست که آیا مایکروسافت به طور کامل این لوگوی جدید را جایگزین لوگوی قبلی می کند یا که قصد دارد در آینده از هر دو این لوگو ها در موتور جست وجوی مایکروسافت بینگ استفاده کند.

در چند ماه گذشته، مایکروسافت لوگو های مختلفی را برای موتور جست وجوی خودش امتحان کرده بود، حتی برخی از این لوگوهای جدید در زمان استفاده از موتور جست و جوی بینگ به صورت موقت نمایش داده می شدند.

در سال های گذشته، مایکروسافت سعی کرده است که از نام خود در بسکمک از سرویس ها و محصول هایش استفاده کند. به عنوان نمونه شاهد بودیم که این شرکت نام ویندوز استور را به مایکروسافت استور تغییر داد و به تازگی هم نام افیس 365 را با مایکروسافت 365 جایگزین نمود.

با وجود اینکه این شرکت هم اکنون از نام خودش در محصولاتی مانند مایکروسافت Edge و مایکروسافت Team استفاده می کند، اما به نظر می رسد که دیگر محصول های این شرکت مانند ایکس باکس و سرفیس از این تغییر نام مصون مانده اند.

در کنار این تغییر نام و استفاده از لوگوی جدید در مایکروسافت بینگ، به نظر می رسد که این شرکت قابلیت جست وجو در دیگر محصول های خودش مانند ویندوز و افیس با استفاده از موتور جست وجوی مایکروسافت بینگ را بهبود بخشیده است.

در نهایت مایکروسافت از نام Microsoft Search در داخل موتور جست وجو بینگ برای سرویسش که به سازمان ها برای جست وجوی اسناد و مدارک هایشان در شبکه های داخلی آن ها کمک می کند، استفاده کرده است.

  • برخی کاربران خبر از شکستگی اطراف پورت USB-C سرفیس Duo می دهند

منبع: The Verge

آسمان تو: با ما سفر را تجربه کنید

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11908

به "نام موتور جست وجوی بینگ به مایکروسافت بینگ تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام موتور جست وجوی بینگ به مایکروسافت بینگ تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید