نحوه انجام وزن کشی مسابقات تغییر کرد، اعمال دو کیلو ارفاق وزن!

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، چندی پیش اتحادیه جهانی کشتی خاطرنشان کرد با هدف به حداقل رساندن آسیب به کشتی گیران، نحوه وزن کشی با تغییراتی همراه شده که باید از این پس در رقابتهای بین المللی و رسمی اعمال گردد.

نحوه انجام وزن کشی مسابقات تغییر کرد، اعمال دو کیلو ارفاق وزن!

طبق تصمیم اتحادیه دنیای مقرر شد زمان وزن کشی از ساعت 8 صبح به ساعت 9 تا 10 تغییر کند و و بحث دو کیلوگرم ارفاق وزن در وزن کشی روز دوم نیز حذف گردد. بدین ترتیب مراسم وزن کشی در صبح دو روز مسابقات و بدون ارفاق انجام خواهد شد. این موضوع در تمامی رقابتهای قاره ای و مسابقات دنیای در تمامی رده های سنی اعمال می گردد اما کشورها می توانند در تورنمنت های بین المللی در روز دوم 2 کیلوگرم ارفاق وزن را درنظر بگیرند.

حال با توجه به این تغییرات، کمیته لیگ فدراسیون کشتی نیز تصمیم گرفته قوانین جدید وزن کشی را در رقابتهای جام باشگاه های دنیا در بجنورد اعمال کند. در نتیجه مقرر شد بر خلاف قوانین وزن کشی لیگ برتر که شب قبل از مسابقات صورت می گرفت، وزن کشی جام باشگاه های دنیا طبق قوانین اتحادیه دنیای صبح روز مسابقات و با دو کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می گردد.

همچنین نحوه قرعه کشی مسابقات جام باشگاه های دنیا هم با تغییراتی همراه خواهد بود که این تغییرات در کلینیک مربیان مطرح و نهایی خواهد شد.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7042

به "نحوه انجام وزن کشی مسابقات تغییر کرد، اعمال دو کیلو ارفاق وزن!" امتیاز دهید

2 کاربر به "نحوه انجام وزن کشی مسابقات تغییر کرد، اعمال دو کیلو ارفاق وزن!" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه انجام وزن کشی مسابقات تغییر کرد، اعمال دو کیلو ارفاق وزن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید