نحوه بازگشایی کلاس های درسی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد

به گزارش راه ساری، زمان و نحوه بازگشایی کلاس های درسی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اطلاعیه ای اعلام شد.

نحوه بازگشایی کلاس های درسی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، زمان و نحوه بازگشایی کلاس های درسی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در اطلاعیه ای اعلام شد.

لازم به ذکر است، از امروز هفدهم خرداد ماه کلیه کلاس های درسی مربوط به دوره های کارآموزی و کارورزی برای همه رشته های آموزشی باز شده است وکلاس های آموزشی دروس نظری به صورت مجازی ارائه گردد و تا آخر خرداد ماه برای بارگذاری دروس مانده مهلت داده گردد.

در کلاس های عملی غیرپروسیجرال که احتیاجمند آموزش مهارت های عملی یدی نیست حضور دانشجو در آن الزامی نبوده و توصیه می گردد به صورت مجازی ارائه خواهد شد.

کلاس های عملی لابراتواری و احتیاجمند حضور دانشجو با انجام گروه بندی دانشجویی از 17 خرداد تا 17 تیر و بصورت فشرده برگزار گردد.

زمان امتحانات از 20 تیر تا آخر مرداد بوده و در صورت تائید شورای آموزشی دانشگاه تا نیمه اول شهریور هم بسته به شرایط می تواند طول بکشد.

در صورت آمادگی بستر الکترونیکی دانشگاه برای اخذ امتحانات بصورت الکترونیکی، ترجیحاً امتحانات دروس نظری در مقاطع کارشناسی و دکترای عمومی و در صورت تصویب دانشکده برای دروس نظری مقطع کارشناسی ارشد با بیش از پانزده دانشجو بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می گردد.

اتاق های دانشجویی در خوابگاه ها حداکثر پذیرای دو نفر دانشجو بوده و دانشجویان موظف هستند بعد از اتمام امتحانات طبق هماهنگی معاونت دانشجویی نسبت به تخلیه آنی اقدام نمایند.

به دانشجویان توصیه می گردد در فاصله زمانی بین امتحانات حضوری حدالامکان از خوابگاه استفاده ننمایند و به شهر اقامت خود مراجعه نمایند.

حضور در کلاس های برطرف اشکال اختیاری بوده و در امتحانات نهایی تاثری نخواهد داشت.

حذف دروس اعم از نظری، عملی، کارآموزی در نیمسال جاری بلامانع بوده و در صورت درخواست بدون در نظر دریافت تعداد دروس مورد تقاضا اقدام خواهد شد.

دانشکده ها و گروه های آموزشی تدابیری اتخاذ خواهند کرد. تا آغاز کلاس های عملی و آزمایشگاهی که احتیاج به حضور دانشجو دارد از اول تیر ماه باشد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کانادا: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9734

به "نحوه بازگشایی کلاس های درسی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه بازگشایی کلاس های درسی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید