نخستین مدرسه تابستانی احتراق ایران در دانشگاه شریف برگزار می گردد

به گزارش راه ساری، نخستین رویداد علمی مدرسه تابستانی احتراق ایران (ICS2019) با حضور متخصصان داخلی و خارجی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.

نخستین مدرسه تابستانی احتراق ایران در دانشگاه شریف برگزار می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه شریف، قطب علمی سامانه های هوافضای دانشگاه صنعتی شریف در راستای توسعه علم و فناوری در کشور و بسترسازی مناسب همکاری های علمی و فناوری میان ایران و کشورهای توسعه یافته در موضوعات مختلف علمی، نخستین مدرسه احتراق ایران تحت عنوان First Iran Combustion School (ICS2019) را در روزهای 2 تا 5 شهریورماه امسال در این دانشگاه برگزار خواهد نمود.

این رویداد دو روزه با همکاری انجمن بین المللی احتراق (The Combustion Institute) و انجمن ملی احتراق ایران (Iranian Combustion Institute)، و همچنین با مشارکت علمی اساتید دانشگاه های داخل و خارج از کشور برگزار می گردد.

در حاشیه این رویداد، تعدادی سمینار، کارگاه تخصصی در آزمایشگاه های تخصصی و یک نمایشگاه جانبی به صورت ارائه پوستر برای شرکت کنندگان برنامه ریزی شده است.

در اولین رویداد علمی مدرسه تابستانی احتراق ایران (ICS2019) اساتیدی از کشورهای مختلف از جمله انگلیس، ایتالیا و آلمان اقدام به ارائه دوره های آموزشی با موضوعات تخصصی در زمینه احتراق خواهند کرد. علاوه بر مدعوین مدرس خارجی، تعدادی سخنران نیز از خارج و داخل کشور اقدام به ارائه موضوعات تخصصی در زمینه احتراق می کنند.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ics.sharif.edu مراجعه نموده و از جزئیات برنامه مدرسه تابستانی احتراق آگاهی یابند.

انتهای پیغام/

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4085

به "نخستین مدرسه تابستانی احتراق ایران در دانشگاه شریف برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مدرسه تابستانی احتراق ایران در دانشگاه شریف برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید