نظرسنجی آمازون: مطالعه موجب شادی می گردد

به گزارش راه ساری، شرکت فروشگاه های آنلاین کتاب آمازون با برگزاری نظرسنجی از کاربران دستگاه کتابخوان دیجیتال این شرکت به این نتیجه رسید که مطالعه در اکثر فرهنگ ها موجب شادی افراد می گردد.

نظرسنجی آمازون: مطالعه موجب شادی می گردد

به گزارش خبرگزاری ایبنا به نقل از گودایریدر، شرکت فروشگاه های آنلاین آمازون تولیدکننده دستگاه های کتاب خوان الکترونیک کیندل اخیراً نظرسنجی در بین کاربران خود با موضوع مطالعه و ارتباط آن با سلامتی روحی و روانی برگزار نموده است که موسسه تحقیقاتی کلتون گلوبال مجری این طرح بوده است.

این نظرسنجی در بین کاربران کیندل در 13 کشور صورت گرفته است که نتایج نظرسنجی نشان می دهد اکثر کاربران و مخاطبان کتاب های الکترونیک عرضه شده در دستگاه کیندل اعتقاد دارند مطالعه موجب شادی می گردد و تاثیر مثبتی روی سلامت روح و روان دارد.

بر اساس نتایج به دست آمده توسط این موسسه مطالعه در هر زبان و فرهنگی موجب شادی می گردد. کاربران کتاب های مختلف با زبان های مختلف با شرکت در نظرسنجی آمازون اعلام کردند بعد از مطالعه کتاب احساس شادی و علاقه به ارتباط با دیگران داشتند.

حدود 71 درصد کاربران گفتند که بعد از مطالعه احساس شادی داشتند. در کشورهای مکزیک، برزیل، هند، ایتالیا و ژاپن بیشتر مردم مطالعه را به خواب اضافی ترجیح دادند. حدود 80 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام داشتند که مطالعه باعث تقویت ارتباط با دیگران شده است.

یکی از آمارهای جالب توجه در این نظرسنجی مربوط به روابط زوج ها بعد از مطالعه کتاب است. بیشتر زوج های شرکت کننده گفتند که بعد از خواندن یک کتاب و بحث درباره آن با همسر خود موجب افزایش شادی و بهبود زندگی مشترک شده است.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3787

به "نظرسنجی آمازون: مطالعه موجب شادی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی آمازون: مطالعه موجب شادی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید