هفتمین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید

به گزارش راه ساری، هفتمین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی با موضوع مدیریت عملیات فراوری، شایستگی های محوری، مشخص صندلی مرکز و اجرای استراتژی برگزار گردید.

هفتمین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه محمد عرفانی مدیر فراوری و گردآوری محتوای معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما به صورت ویدئو کنفرانس با موضوع مدیریت عملیات فراوری، شایستگی های محوری، مشخص صندلی مرکز و اجرای استراتژی به ارائه آن پرداخت.

عرفانی در این جلسه به تاکید بر شناسایی و به کارگیری روش های نوین فراوری محتوا با توجه به تغییر در نگرش و نگاه مخاطبان پرداخت.

او در ادامه به اهمیت ایجاد مزیت رقابتی و به کارگیری شایستگی ها در راستای بهبود و اثربخشی محتوا اشاره نمود و گفت: استفاده از قالب های پیش فرض و آماده متناسب با موضوع محتوا در راستای سرعت بخشیدن به فراوری و توزیع محتوا با توجه به انبوه محتوا امری لازم است.

مدیر فراوری و گردآوری محتوای معاونت فضای مجازی صدا و سیما ادامه داد: تغییر از مدیریت سنتی به مدیریت علمی، در راستای ارتقای سطح کیفیت و شایستگی های مورد احتیاج در راستای اجرای استراتژی های سازمان امری لازم است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3792

به "هفتمین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید