هنرنمایی نینجوتسوکار های استان مرکزی در بوستان امیرکبیر

به گزارش راه ساری، نینجوتسوکار های استان مرکزی با شعار اتحاد و همدلی در بوستان امیرکبیر هنر های رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

هنرنمایی نینجوتسوکار های استان مرکزی در بوستان امیرکبیر

سنسی یعقوب زهره وند، مربی سبک نینجوتسو استان مرکزی در تبادل نظر با خبرنگار از ، با بیان اینکه آقایان و خانم های نینجتسوکار استان مرکزی با شعار اتحاد و همدلی هنر های رزمی خود را در بوستان امیرکبیر به نمایش گذاشته اند گفت: با فعالیت های رزمی که انجام شد توانستیم این سبک را منسجم کنیم و نتیجه بهتری بگیریم.

زهره وند اضافه کرد: در استان مرکزی حدود 700 نینجای آقا و خانم وجود دارد که توسط هفت مربی آقا و دو مربی خانم در حال آموزش در این رشته هستند.

او بیان نمود: از سال 1380 این رشته وارد استان مرکزی شد و حدود 18 سال است که فعالیت در این رشته وجود دارد و با وجود حضور دختران نینجا در برنامه عصر جدید این رشته بیشتر از قبل شناخته شد و کلاس های نینجوتسو هواداران بیشتری پیدا کرد.

نینجوتسو، سبک زندگی

سنسی حامد میرزایی با بیان اینکه نینجوتسو کامل ترین ورزش میباشد گفت: این رشته یک نوع سبک زندگی هست که میتوان بعنوان کاملترین رشته از آن بهره برد.

سنسی میرزایی اضافه کرد: با توجه به علاقه ای که در زمینه رشته های رزمی داشتم با رشته نینجوتسو آشنا شدم و با مربیگری سنسی زهره وند این رشته را به صورت حرفه ای شروع کردم.

او ادامه داد: 9 سال در رشته نینجوتسو فعالیت دارم و از یکسال و نیم گذشته مربیگری خود را شروع کردم.

ر

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4789

به "هنرنمایی نینجوتسوکار های استان مرکزی در بوستان امیرکبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرنمایی نینجوتسوکار های استان مرکزی در بوستان امیرکبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید