واحدهای اقامتی در نوروز افزایش قیمت ندارند

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، ولی تیموری شامگاه پنج شنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به فشارهای مالی که مردم با آن روبرو هستند مقرر شد تا واحدهای اقامتی به منظور آرامش خاطر مسافران هم که شده افزایش قیمتی نداشته باشند برای همین از اعضای ستاد درخواست می گردد تا در صورت امکان درقبال خدماتی که برای مسافران انجام می دهند همین رویه را داشته باشند تا فشار مالی مردم مضاعف نگردد.

واحدهای اقامتی در نوروز افزایش قیمت ندارند

تیموری توضیح داد: باید علائم هدایت و تابلوهای معرفی بناهای تاریخی و جاذبه های خراسان شمالی بیشتر و پررنگ تر گردد چراکه تابلوهای موجود اندک هستند و جوابگوی احتیاج و راهنمای مسافران و گردشگران نیست.

وی در ادامه اضافه نمود: اپلیکیشن و سامانه هایی در سطح ملی وجود دارد که مسافران با استفاده از آن ها از خدماتی بهره مند می شوند، خراسان شمالی نیز باید در این زمینه ورود پیدا کند و این سامانه ها را در مسیرهای ورودی و محورهای مواصلاتی اطلاع رسانی و معرفی کند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همچنین نوروزگاه ها را فرصت مغتنمی برای معرفی خرده فرهنگ ها و آیین و رسوم دانست و اضافه نمود: آدرس نوروزگاه ها می توان فولکلورها، شخصیت های بنام و تاثیر گذار استان نیز معرفی گردد و خراسان شمالی که خود را مهد قومیت ها می داند از این فرصت برای معرفی سنت های قومیت ها بهره ببرد.

تیموری یکی از شعارهای ستاد اجرایی خدمات سفر را تکریم حقوق مسافران اظهار داشت و گفت: در حال حاضر 22 دستگاه عضو دائمی این ستاد هستند و طی سال 92 نیز این ستاد مصوبه ای از هیئت وزیران دریافت کرد تا در قالب یک کار گروهی و فرابخشی در ایام سفر و زمانی که مردم احساس می نمایند تمام کشور در تعطیلی به سر می برد به خدمت رسانی نمایند.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1549

به "واحدهای اقامتی در نوروز افزایش قیمت ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای اقامتی در نوروز افزایش قیمت ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید