پاکدل: با اعتراض کتبی ایران ویزای هر چهار عضو تیم ملی صادر شد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در بخش مردان و انتخابی رقابت های جهانی به میزبانی کویت برگزار خواهد شد. تیم ملی هندبال کشورمان نیز در دور اول مرحله گروهی با تیم های نیوزلند و بحرین هم گروه است و فردا جمعه اولین بازی خود را در این رویداد را برابر نیوزلند انجام خواهد داد.

پاکدل: با اعتراض کتبی ایران ویزای هر چهار عضو تیم ملی صادر شد

با وجود اینکه این رویداد از فردا برای تیم ایران آغاز شده و هندبالیست ها نیز دو روز قبل از اردوی ترکیه مستقیماً راهی کویت شده اند تا ساعتی پیش هنوز ویزا چهار نفر از اعضای تیم از سوی میزبان بازی ها صادر نشده بود و این نفرات همچنان در ترکیه حضور دارند.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در مصاحبه با خبرنگاران از حل شدن مشکل این نفرات خبر داد و گفت: عصر امروز پنجشنبه و به دنبال مکاتبه و اعتراض کتبی ما به کنفدراسیون هندبال آسیا نسبت به عدم صدور ویزا این چهار نفر این ویزا بالاخره صادر شد.

وی افزود: ما در نامه خود از سوی وزارت ورزش نسبت به این اقدام کویت در عدم صدور به موقع ویزا معترض شدیم و خوشبختانه ویزای هر چهار نفر نیز صادر شد. باید از زحمات آقای صالحی امیری و دکتر علی نژاد نیز بابت پیگیری های امروز تشکر کنم.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان گفت: ما دنبال این هستیم تا این نفرات با اولین پرواز از ترکیه راهی کویت شوند. دو بازیکن ما به بازی فردا برابر نیوزلند نمی رسند چرا که سه چهار روزی است تمرین نکرده اند اما در بازی دوم دور مقدماتی از حضور آنها در ترکیب تیم بهره می بریم.

وی بیان نمود: ما تمام تلاش خود را برای آماده سازی تیم انجام دادیم و امیدواریم تیم بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه خوبی بگیرد و پیروز باشد.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی، از 26 دی تا 7 بهمن ماه به میزبانی کویت برگزار می شود.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7572

به "پاکدل: با اعتراض کتبی ایران ویزای هر چهار عضو تیم ملی صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: با اعتراض کتبی ایران ویزای هر چهار عضو تیم ملی صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید