پروازهای تهران مالدیو برقرار است

به گزارش راه ساری، پروازهای تهران مالدیو تمامی روزهای هفته انجام می شود

در حال حاضر با توجه به باز شدن مرزهای مالدیو به روی مسافران پروازهای دو شرکت هواپیمایی در جهت تهران مالدیو برقرار است. مسافران ایرانی برای سفر به مالدیو می توانند از پروازهای تهران مالدیو به صورت غیر مستقیم در قالب دو جهت تهران - دوحه - ماله و تهران - دبی - ماله بهره ببرند.

پروازهای تهران مالدیو برقرار است

بر این اساس پروازهای رفت هواپیمایی قطر در قالب راستا تهران - دوحه - ماله تمامی روزهای هفته با شماره های پروازی QR499، QR491 و QR483 در راستا تهران دوحه از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه دوحه (DOH) و در ادامه راستا با شماره پروازی QR672 در راستا دوحه ماله از فرودگاه دوحه (DOH) به مقصد فرودگاه ابراهیم نصیر ماله (MLE) انجام می شود.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی قطر در قالب راستا ماله - دوحه - تهران تمامی روزهای هفته با شماره پروازی QR675 در راستا ماله دوحه از فرودگاه ابراهیم نصیر ماله (MLE) به مقصد فرودگاه دوحه (DOH) و در ادامه راستا با شماره های پروازی QR490 ،QR482 و QR498 در راستا دوحه تهران از فرودگاه دوحه (DOH) به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) انجام می شود.

لازم به ذکر است هواپیمایی امارات نیز هر هفته دو پرواز از تهران به مقصد ماله دارد. پروازهای رفت هواپیمایی امارات در راستا تهران - ماله روزهای شنبه و یکشنبه با شماره پروازی EK972 از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه دبی (DXB) و در ادامه راستا با شماره پروازی EK656 در راستا دبی ماله از فرودگاه دبی (DXB) به مقصد فرودگاه ابراهیم نصیر ماله (MLE) انجام می شود.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی امارات در راستا ماله دبی روزهای شنبه و یکشنبه با شماره پروازی EK657 از فرودگاه ابراهیم نصیر ماله (MLE) به مقصد فرودگاه دبی (DXB) و در ادامه راستا با شماره های پروازی EK971در راستا دوحه تهران از فرودگاه دبی (DXB) به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) انجام می شود.

ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

منبع: فلای تودی
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10571

به "پروازهای تهران مالدیو برقرار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای تهران مالدیو برقرار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید