پیروزی پرسپولیس از گل زدن من مهمتر بود، کار سختی در پیش داریم

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، هشتاد و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت 16 امروز شنبه در استادیوم آزادی تهران به میزبانی سرخپوشان شروع شد که این دیدار با رجحان یک بر صفر شاگردان برانکو به انتها رسید. احمد نورالله (20) برای پرسپولیس گل زد.

پیروزی پرسپولیس از گل زدن من مهمتر بود، کار سختی در پیش داریم

احمد نورالله پس از این بازی گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز حساس را از استقلال بگیریم.

وی تأکید کرد: با توجه به اختلاف امتیازی که بین دو تیم وجود داشت، شرایط بازی حساس تر شده بود و هر دو تیم نمی خواستند بازنده این دیدار باشند اما خوشحالم که با یاری بازیکنان و حمایت طرفداران، توانستم یک گل به ثمر رسانده و باعث پیروزی پرسپولیس برابر حریف قدیمی اش شوم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اتفاقاتی که در حین بازی رخ داد و بازیکنان با یکدیگر درگیری شدید پیدا کردند، اضافه نمود: این اتفاقات در فوتبال طبیعی است، به دلیل آنکه فشار بازی زیاد بود و دو تیم نمی خواستند بازنده از زمین خارج شوند؛ البته چند تن از بزرگان تیم مداخله کردند تا آرامش را به تیم بازگرداندند.

نورالله در خصوص گلی که به ثمر رساند گفت: خوشحالم که توانستیم این بازی را ببریم. گل زدن من مهم نیست، بلکه تنها هدف ما، موفقیت در این بازی بود که به آن دست پیدا کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این برد، قهرمان خواهید شد یا خیر؟ توضیح داد: به قهرمانی امید داریم ولی می دانیم که کار سختی در پیش داریم و باید بازی های آینده خود را با پیروزی به انتها برسانیم تا بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در انتها اعلام کرد: ما در لیگ قهرمانان هم بازی های سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی های منطقی به دور بعد صعود کنیم اگرچه می دانیم کار سختی در پیش خواهیم داشت.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2054

به "پیروزی پرسپولیس از گل زدن من مهمتر بود، کار سختی در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرسپولیس از گل زدن من مهمتر بود، کار سختی در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید