چالش محبوبیت در شبکه های اجتماعی ، دواین جانسون به صدر برگشت

به گزارش راه ساری، در فهرستی از بازیگران که بیشترین محبوبیت را در شبکه های اجتماعی دارند این هفته بازیگر فیلم های اکشن دوباره توانست جای خود را در صدر به دست آورد.

چالش محبوبیت در شبکه های اجتماعی ، دواین جانسون به صدر برگشت

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در فهرستی که برمبنای داده های فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و گوگل پلاس به دست می آید، در هفته اخیر دواین جانسون دوباره محبوب ترین در شبکه های اجتماعی شد.

در حالی که جانسون از ماه مه سال پیش این صندلی را از دست داده بود، حالا دوباره به صدر فهرست برگشته است.

صندلی دوم را کوین هارت در اختیار دارد و پریانکا چوپرا، لین مانوئل میراندا و ویل اسمیت دیگر ردیف های پنج گانه نخست را در اختیار دارند.

جانسون تنها بازیگری نیست که دوباره محبوبیتش در شبکه های اجتماعی را به دست آورده و آلیسا میلانو که در صندلی 6 نشسته، کریس اوانز که در صندلی 8 نشسته و هفته پیش چهاردهم بود و زندایا که صندلی 10 را کسب نموده و هفته پیش هجدهم بود، نیز بار دیگر به صندلی های بالای فهرست دست یافته اند.

تامی چانگ صندلی 9 و جورج تاکی صندلی 7 را دارند.

کریس اوانز تنها در توییتر 56 درصدی شد و در مجموع 1.4 میلیون مخاطب کسب کرد. وی با توییتی که درباره تعطیلی دولت آمریکا نوشت توجه زیادی را به خود جلب کرد. او نوشت: عاشق این وضعم.

البته ویل اسمیت که این هفته پنجم شده هفته پیش صندلی دوم را داشت.

پریانکا چوپرا نیز با پستی که در اینستاگرام گذاشت سوم شد. او هفته پیش چهارم بود. وی درباره هشتگ 10 سال چالش در اینترنت نوشت: با این هشتگ به 10 سال اخیرم فکر می کنم، احتمالا همه شما هم همین طور.

فیلم ویدیویی در اینستاگرام که 17 ژانویه منتشر شد با 2.6 میلیون فیوریت صندلی نخست را برای جانسون ایجاد کرد. در این فیلم بازیگر مشهور داشت تمرین های سخت روتین ژیمناستیکی اش را انجام می داد. کسب این میزان توجه کافی بود که او صدرنشین هفته گردد و پس از چندین ماه صندلی قبلی را به دست بیاورد.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1192

به "چالش محبوبیت در شبکه های اجتماعی ، دواین جانسون به صدر برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش محبوبیت در شبکه های اجتماعی ، دواین جانسون به صدر برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید