چراغ سبز رسمی بایرن برای فروش ستاره اسپانیایی

به گزارش راه ساری، کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، تایید کرد که در صورت دریافت پیشنهادات مناسب برای تیاگو آلکانترا، این بازیکن را به فروش خواهند رساند.

چراغ سبز رسمی بایرن برای فروش ستاره اسپانیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تنها یک سال از قرارداد تیاگو آلکانترا با بایرن مونیخ باقی مانده و شرایط آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام واقع شده است. طی هفته های گذشته بارها درباره پیشنهاد لیورپول به این ستاره اسپانیایی شایعاتی به گوش رسید اما هنوز هیچ موضع رسمی توسط باشگاه انگلیسی مطرح نشده است.

در ماه جولای بود که کارل هاینس رومنیگه تایید کرد که تیاگو آلکانترا پیشنهاد تمدید قرارداد با بایرن مونیخ را رد نموده است. همچنین سرمربی پیروز باواریایی ها یعنی هانسی فالک نیز پیش از بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی در این باره گفته بود: اگر او بخواهد به چالش خود در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد، من قطعاً این موضوع را درک خواهم کرد.

حالا اما کارل هاینس رومنیگه به شکل رسمی برای فروش این ستاره اسپانیایی چراغ سبز نشان داده و می گوید: در خصوص تیاگو، تعیین است که او به ما اعلام نموده که میخواهد یک چالش جدید را تجربه کند. اگر باشگاهی به این انتقال ابراز تمایل نشان دهد و بخواهد هزینه جذب این بازیکن را به شکل عادلانه پرداخت کند، قطعاً ما به آن فکر خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11047

به "چراغ سبز رسمی بایرن برای فروش ستاره اسپانیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز رسمی بایرن برای فروش ستاره اسپانیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید