کارگاه آموزشی آشنایی با فرانت آفیس در اردبیل برگزار گردید

به گزارش راه ساری، معاون گردشگری اردبیل گفت: کارگاه آموزش آشنایی با بخش فرانت آفیس هتل ها در نگارخانه خطایی اردبیل برگزار گردید.

کارگاه آموزشی آشنایی با فرانت آفیس در اردبیل برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، صغری فرشی صبح امروز سوم خردادماه 99 گفت: این دوره آموزشی با حضور مدیران پذیرش و کارکنان واحد پذیرش هتل ها به تعداد 41 نفر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.

او با اشاره به مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بیان نمود: وظایف بخش پذیرش، مدیریت بحران در پذیرش، رزرواسیون، بخش اطلاعات در پذیرش هتل و آشنایی با نحوه ورود و خروج میهمانان از جمله مباحث آموزشی این کارگاه بود.

معاون گردشگری اردبیل نحوه رزرو میهمانان گروهی یا میهمانان در قالب تور، آشنایی با انواع اتاق در هتل و نحوه تغییر اتاق را از دیگر مباحث در این کارگاه برشمرد و گفت: این کارگاه با هدف آشنایی فعالان این بخش با موارد ضروری و لازم برگزار گردید.

او با اشاره به اهمیت کار پذیرش هتل ها در خدمات رسانی به گردشگران گفت: پذیرش در رأس یک هتل است که باید با همکاری لازم با دیگر قسمت ها رضایت میهمانان را جلب کند، با توجه به اهمیت موضوع کوشش می کنیم تا با آموزش های لازم، زمینه برای جلب رضایت گردشگران را فراهم کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9476

به "کارگاه آموزشی آشنایی با فرانت آفیس در اردبیل برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی آشنایی با فرانت آفیس در اردبیل برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید