کارگردان فیلم نامعلوم تعیین شد

به گزارش راه ساری، دان تراختنبرگ کارگردان و نویسنده 37 ساله آمریکایی فیلم سینمایی بازی ویدویی Uncharted را می سازد.

کارگردان فیلم نامعلوم تعیین شد

به گزارش ، به نقل از هالیوود ریپورتر، شان لوی کارگردان فیلم های سینمایی شب در موزه و پلنگ صورتی به طور رسمی از فیلم uncharted نامعلوم ، به دلیل تداخل با فیلم جدید او به نام Free Guy جدا شد از این رو شرکت سونی امیدوار است که بتواند با دان تراختنبرگ همکاری داشته باشد.

فیلم سینمایی نامعلوم بر اساس داستان اقتباسی از سری بازی ویدئویی با همین نام است که ماجراجویی ناتان در یک شخصیت اصلی داستان برای یافتن گنجینه های مختلف را روایت می نماید.

تام هالند بازیگر فیلم سینمایی انتقام جویان:انتها بازی این نقش را ایفا خواهد نمود، زیرا شرکت سونی معتقد است که برای این نقش به یک بازیگر جوان احتیاج دارد و تام هالند 22 ساله گزینه مناسبی برای این نقش است. شرکت سونی همچنین در کوشش است تا مارک والبرگ را نیز برای این فیلم به خدمت بگیرد. زمان آغاز ساخت این فیلم به دلیل حضور تام هالند در فیلم اسپایدرمن:دور از خانه هنوز معین نشده است.

دان تراختنبرگ با کارگردانی فیلم شماره 10 خیابان کلاورفیلد شناخته شده است.این فیلم او به نسبت بودجه ساخت 20 میلیونی، فروشی 110 میلیون دلاری را تجربه نموده از این رو سونی امیدوار است که او بتواند این موفقیت را دوباره تکرار کند.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1071

به "کارگردان فیلم نامعلوم تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان فیلم نامعلوم تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید