نحوه انتخاب کاغذ مناسب برای بروشور خود

به گزارش راه ساری، هنگام ایجاد یک تبلیغات تبلیغاتی آنلاین، باید بازار هدف، تصویر نام تجاری خود و مکان تبلیغ خود را در نظر بگیرید. نکته پایانی تقریباً مهمترین است: اگر تبلیغات شما در جای اشتباه ظاهر می گردد، احتمالاً تمام مبارزات انتخاباتی و حتی مارک شما رنج می برد.

نحوه انتخاب کاغذ مناسب برای بروشور خود

فیس بوک مجبور شد در سال 2013 به دنبال BSkyB و مارکس و اسپنسر در تعلیق قراردادهای بزرگ، بازنگری کند که آگهی های پرداخت شده خود را در سال 2013 بازگرداند. از آنجایی که کانال های بازاریابی بدی از مارک تجاری منعکس می شدند، فیس بوک در موقعیتی قرار داشت که می توانست درآمد زیادی را از دست بدهد.

برای یک کار چاپی، تمام این ملاحظات را دارید، به علاوه عاملی منحصر به فرد برای چاپ: مقاله.

آنها هنگام سفارش با یک شرکت چاپ بروشور، قبل از فراوری محصول شما احتیاج به دانستن جزئیات در خصوص کیفیت مطلوب کاغذ دارند. مقاله ای که برای بروشور خود انتخاب نموده اید می تواند به طرز موثری بر روی نام تجاری شما تأثیر بگذارد، به همان اندازه یک کمپین تفکر ضعیف، بنابراین تصمیم گیری صحیح مهم است. قبل از جستجوی بیشتر در چاپ بروشور، دو نکته اصلی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید، هر دو بر چگونگی روبرو شدن با برند شما تأثیر می گذارد.

01. چگالی کاغذ

تراکم کاغذ به ضخامت کاغذ اشاره دارد و در GSM (گرم در متر مربع) اندازه گیری می گردد. GSM بالاتر برابر با یک مقاله ضخیم تر است که ممکن است ظاهر حرفه ای تری به مبارزات شما بدهد، اما برای هر کار مناسب نخواهد بود.

هیچ قانون سخت و سریع برای تراکم کاغذ وجود ندارد، اما بعضی از انواع ظاهراً مناسب تر از سایرین خواهند بود.

35-55 GSM معمولاً برای روزنامه ها استفاده می گردد. این مقاله برای بسیاری از صفحه هایی که کم هزینه هستند و لازم نیست طولانی به طول انجامید، نازک و بسیار مؤثر است.

90 GSM یک مقاله معمولی برای صفحات داخلی مجله است.

130-170 GSM یک وزن استاندارد برای پوستر با کیفیت خوب است که انتظار دارید مدتی طول بکشد.

170-300 GSM برای بیشتر چاپ های بروشور شرکتی مناسب است. اگر تعداد زیادی صفحه برای اطمینان از این که این بروشور صاف است و اگر زیاد حجیم نیست، ممکن است لازم باشد GSM را کمی سازش کنید.

350-400 GSM کارت نازک است، بنابراین احتمالاً کارت های ویزیت شما از کجا ساخته شده است. اگر GSM را برای کارت ویزیت خود خیلی کم انتخاب کنید، آنها کرکی خواهند بود و ممکن است تصور اشتباهی از تجارت شما ایجاد نمایند.

02. تمام می گردد

بعد از انتخاب ضخامت کاغذ می توانید در نظر بگیرید که کدام یک از این بروشورها مناسب ترین نسخه برای بروشور شما هستند.

کاغذ روکش دار برای تکمیل براق یا مات درمان می گردد. محصولی روی کاغذ پوشیده شده (چه مات و چه براق) به نظر می رسد گران تر به نظر می رسد.

پوسترها و عکسها را می توان روی کاغذ چاپ کرد که فقط از یک طرف پوشیده شده است.

کاغذ بدون درمان دارای سطح غیر منعکس نماینده ای است که برای چاپ روزمره مناسب است. انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند که ممکن است کم و بیش برای کارهای خاص مناسب باشد.

اگر شما یک موسسه خیریه هستید، فراوری بروشورهایی که فعالیتهای شما را شرح می دهند نامناسب است و خواهان یاری به 250 کاغذ GSM روکش شده اید، نامناسب است زیرا این امر برداشت اشتباهی خواهد نمود. به همین ترتیب شرکتی که سعی در ایجاد تجملی مجلل به بازاریابی خود دارد، می تواند از بروشورهای کاغذ پوشیده بهره مند گردد.

در حالی که کاغذ با روکش براق تمایل دارد بهترین بروشورها را جستجو کند، از اهمیت بیشتری برخوردار است که ظاهر محصول شما با تصویر برند شما مطابقت داشته باشد.

بعد چی؟

بعد از تصمیم گیری در خصوص وزن کاغذ و اتمام چاپ بروشور، ملاحظات دیگری در خصوص طراحی خود بروشور وجود دارد. برای اطمینان از اینکه تمام ملاحظات مربوط به طراحی را درست می توانید راهنمای مفید ما برای طراحی بروشور دنبال کنید.

انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8473

به "نحوه انتخاب کاغذ مناسب برای بروشور خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه انتخاب کاغذ مناسب برای بروشور خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید