کاهش مدت نصب انشعاب برق در تبریز

به گزارش راه ساری، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از کاهش مدت زمان نصب انشعابات از 40 روز به 13 روز در این شرکت اطلاع داد.

کاهش مدت نصب انشعاب برق در تبریز

آقای حسامی در نشست آنالیز مسائل و چالش های برق تبریز اظهار کرد: افزایش سرعت نصب انشعابات زمینه ساز رضایت بیشتر مشترکین را فراهم نموده است.

آقای حسامی بعلاوه با بیان اینکه در سه ماه اخیر 13 میلیارد تومان از مطالبات شرکت توزیع نیروی برق تبریز وصول شده است، گفت: این اندازه در نوع خود بی سابقه است که به همت امور مشترکین محقق شده است.

وی با اشاره به وجود بعضی مسائل به ویژه در زمینه حضور پیمانکاران در مناقصات گفت: علیرغم تمام محدودیت ها، پیشرفت پروژه ها در حد قابل قبولی می باشد.

آقای حسامی عمده ترین علت عدم استقبال و حضور پیمانکاران در مناقصه ها را عدم تعدیل در لیست بها دانست و اضافه نمود: با همیاری و همکاری هیئت مدیره شرکت از این بعد در بحث تعدیل قیمت ها لیست بهای سازمان برنامه و بودجه معیار شرکت توزیع نیروی برق تبریز خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تشریح مزایای تعدیل فصلی قیمت ها گفت: با انجام این کار یکی از مسائل اصلی پیمانکاران که ناشی از تورم و غیر قابل پیش بینی بودن قیمت ها بود برطرف می گردد.

وی از برگزاری مناقصه کابل خودنگهدار در آینده نزدیک اطلاع داد و اضافه نمود: به تبع انجام این طرح شاهد افزایش چشمگیر روند تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در سطح شرکت خواهیم بود.

آقای حسامی با اشاره به وجود تاخیر در پرداخت ها از سوی شرکت گفت: پس از رایزنی های متعدد در حال آماده سازی ساز و کاری هستیم که بر اساس آن مطالبات پیمانکار از سوی بانک به صورت نقدی پرداخت گردد.

وی بعلاوه بر ضرورت تجمیع شرکت های پیمانکاری به صورت حجمی به منظور افزایش نظارت بر قرارداد های وصول، قرارداد های نصب و اصلاح روشنایی معابر، انشعابات غیر مجاز، سرویس و تعمیرات پیشگیرانه و بهره برداری تاکید نمود و گفت: در این رابطه اقداماتی در حال اجرا است و پس از تجمیع شرکت های پیمانکاری هزینه های مجموعه کاهش محسوسی خواهد داشت.

آقای حسامی گفت: با کوشش همکاران مجموعه، سال جاری چه در بخش مشترکین خانگی و چه مشترکین تجاری بدون خاموشی از پیک تابستان عبور کردیم و به رغم اینکه برای تعدادی از صنایع خاموشی 10 تا 11 ساعته در هفته برنامه ریزی شده بود، این مدت را به چهار تا پنج ساعت در هفته کاهش دادیم و همین امر رضایت صنایع را نیز در پی داشت.

خبرنگاران آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14665

به "کاهش مدت نصب انشعاب برق در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش مدت نصب انشعاب برق در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید