کلانتری: از لحاظ تمرینی و آماده سازی شرایط بسیار خوبی در نیم فصل دوم داشتیم

به گزارش راه ساری، سرمربی فجر سپاسی شیراز گفت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و چند بازیکن در پُست های مورد احتیاج را به خدمت گرفتیم.

کلانتری: از لحاظ تمرینی و آماده سازی شرایط بسیار خوبی در نیم فصل دوم داشتیم

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر کلانتری در نشست خبری پیش از ملاقات تیم های گل گهر سیرجان و فجر سپاسی شیراز گفت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و چند بازیکن در پُست های مورد احتیاج را به خدمت گرفتیم. آنها بازیکنان خوب و بااخلاقی هستند و ان شاءالله نیم فصل بسیار خوبی را شروع می کنیم. از لحاظ تمرینی و آماده سازی شرایط بسیار خوبی در نیم فصل دوم داشتیم.

وی با تمجید از گل گهر سیرجان بیان نمود: همه اعضای تیم فجر مصمم هستند که شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته باشیم. باشگاه گل گهر از بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی بهره می برد و سرآمد آنها هم امیر قلعه نویی است. او همواره استاد ما بوده و نکات زیادی از این مربی یاد گرفتیم.

سرمربی فجر سپاسی شیراز با بیان اینکه هر دو تیم بازی سختی پیش رو دارند، توضیح داد: این مسابقه برای گل گهر هم سخت است. تیم ما می خواهد موفقیت داشته باشد و در این راه قدم گذاشته است. ا ن شاءالله بازی جوانمردانه و خوبی از دو تیم ببینیم. به زمین می رویم تا امتیاز خوبی از این بازی بگیریم و در آینده از لحاظ روانی بهتر شویم.

کلانتری در خصوص غایبان فجر سپاسی برای ملاقات با گل گهر گفت: بازیکن محرومی نداریم. ویروس اُمیکرون همانطور که همه تیم ها را آزار داده، ما را اذیت نموده است. تست کرونای سه، چهار بازیکن ما مثبت بود و چند روزی است که آنها در قرنطینه هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14558

به "کلانتری: از لحاظ تمرینی و آماده سازی شرایط بسیار خوبی در نیم فصل دوم داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: از لحاظ تمرینی و آماده سازی شرایط بسیار خوبی در نیم فصل دوم داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید