گوشی نوبیا 20Z در تاریخ 22 مهرماه وارد بازار می شود ، از نمایشگر دوگانه تا باتری 4هزار میلی آمپر ساعتی

به گزارش راه ساری، این روزها بسیاری از کاربران منتظر رونمایی از گوشی جدید نوبیا موسوم به نوبیا 20 هستند که قرار است با نمایشگر دوگانه وارد بازار شود. این گوشی دارای ویژگی هایی منحصر به فرد است.

گوشی نوبیا 20Z در تاریخ 22 مهرماه وارد بازار می شود ، از نمایشگر دوگانه تا باتری 4هزار میلی آمپر ساعتی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نوبیا رویکرد متفاوتی را نسبت به گوشی های مشابه موجود در بازار برای طراحی گوشی خود در نظر گرفته است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ثانویه در پشت است که دوربین اصلی اولیه نیز در آن واقع شده است و این امکان را به وجود می آورد که به عنوان یک دوربین سلفی در ترکیب با صفحه نمایش عقب استفاده شود. نوبیا ایکس اولین گوشی این برند بود که این طراحی صفحه نمایش دوگانه را به نمایش گذاشت و این شرکت اخیراً از یک پرچمدار جدید با همان رویکرد رونمایی کرده است که با نام ، Z20 شناخته می شود و از 22 مهر نیز وارد بازار می شود.

Z20 از یک نمایشگر جلویی با حاشیه 6.42 اینچی FHD + با حاشیه خمیده برخوردار است و همراه با یک پنل 5.1 اینچی ثانویه در قسمت پشتی طراحی شده که این پنل نیز کمی خمیده است. هر دو گوشی از محافظ گوریلا گلس 5 استفاده می کنند و پنل پشتی نیز برای مشاهده راحت تر در شب با یک فیلتر مسدود کننده نور آبی پوشانده شده است. هر صفحه به طور مستقل کار می کند ، به این معنی که می توانید با استفاده از این تلفن به سادگی از یک برنامه به برنامه دیگر تغییر جهت دهید. صفحه نمایش عقب به عنوان یک صفحه نمایش همیشه روشن نیز عمل می کند و زمان و اعلان های شما را با یک نگاه نشان می دهد.

بر خلاف اکثر تلفن ها ، همه دوربین ها در پشت گوشی قرار گرفته اند: یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با OIS ، یک دوربین 16 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده 122.2 درجه و یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی 3x نیز در این گوشی وجود دارد. Z20 همچنین می تواند فیلم های با کیفیت 8K را با پشتیبانی HDR10 ضبط کند.

به لحاظ سخت افزاری این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 855 Plus همراه با 8 گیگابایت حافظه رم ، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 27W. ارائه می شود که حداقل روی کاغذ بسیار قدرتمند است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5370

به "گوشی نوبیا 20Z در تاریخ 22 مهرماه وارد بازار می شود ، از نمایشگر دوگانه تا باتری 4هزار میلی آمپر ساعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی نوبیا 20Z در تاریخ 22 مهرماه وارد بازار می شود ، از نمایشگر دوگانه تا باتری 4هزار میلی آمپر ساعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید