یورگن کلوپ: دیگر مانند بازی رفت خوشحالی نخواهم کرد، باید مانند بازی با واتفورد ظاهر شویم

به گزارش راه ساری، یورگن کلوپ انتظار تکرار نمایش درخشان مقابل واتفورد را از بازیکنانش دارد.

یورگن کلوپ: دیگر مانند بازی رفت خوشحالی نخواهم کرد، باید مانند بازی با واتفورد ظاهر شویم

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از دربی تیمش مقابل اورتون در هفته بیست ونهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از لزوم تکرار نمایش قبلی با واتفورد سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: وقتی یک بازی خوب انجام می دهید، فکر آن جدال در طول هفته همراه شما خواهد بود، اما این باید فقط بخش کوچکی از آماده سازی ما برای بازی بعدی باشد. اکنون باید کوشش کنیم مانند بازی با واتفورد باشیم. در گودیسون پارک طرفداران اورتون بسیار حماسی تیم شان را تشویق می نمایند. پس باید به آنجا رفته و از این جو به نفع خودمان استفاده کنیم. قطعاً بازی محکم و پرقدرتی خواهد بود. باید منتظر سروصداهای طرفداران باشیم.

کلوپ همچنین خاطر نشان کرد: هدف ما همواره اجرای یک فوتبال تهاجمی است. قصد داریم برای کسب توپ و امتیازات بجنگیم. وظیفه من نیست بابت فصلی که اورتون سپری نموده، تعجب کنم. تنها می دانم رقیب ما واقعاً تیم خوبی است. دروازه بان شماره یک انگلیس، مدافعان مرکزی خوب، هافبک ها و مهاجمان باکیفیت از جمله دارایی های اورتون به حساب می آیند.

وی در انتها یادآور شد: همه آن خوشحالی من بعد از گل دیرهنگام بازی رفت را به یاد دارند، اما قطعاً آن اتفاق تکرار نخواهد شد. آن لحظه واقعاً خاص بود. بازی فردای ما نیز بسیار سخت و احساسی می گردد.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1581

به "یورگن کلوپ: دیگر مانند بازی رفت خوشحالی نخواهم کرد، باید مانند بازی با واتفورد ظاهر شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورگن کلوپ: دیگر مانند بازی رفت خوشحالی نخواهم کرد، باید مانند بازی با واتفورد ظاهر شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید