یک مقام مسئول در گفت وگو با خبرنگاران: عرضه آنلاین گوشت تنظیم بازاری دست دلالان را کوتاه می نماید، شروع به کار دو فروشگاه دیگر از هفته آینده

به گزارش راه ساری، سالمی از عرضه گوشت با نرخ مصوب در یک فروشگاه اینترنتی اطلاع داد و گفت: هفته آینده دو فروشگاه دیگر شروع به کار خواهند کرد.

یک مقام مسئول در گفت وگو با خبرنگاران: عرضه آنلاین گوشت تنظیم بازاری دست دلالان را کوتاه می نماید، شروع به کار دو فروشگاه دیگر از هفته آینده

رضا سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران در گفت وگو با خبرنگار ، از عرضه گوشت های تنظیم بازاری توسط فروشگاه های اینترنتی اطلاع داد و گفت: در حال حاضر سایت به روزرسان عرضه گوشت با نرخ مصوب (گوشت گرم گوسفندی 40 تا 43، گوشت منجمد گوساله 29 و گوشت منجمد گوسفندی 36 تا 38) را شروع نموده است، اما از آنجایی که ظرفیت لازم را برای این کار ندارد تا هفته آینده ما دو سایت با نام های یخچال و مستر قصاب را که تاکنون هم در توزیع گوشت فعالیت داشتند را به سایت به روزرسان اضافه خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی دارد از افرادی که توانایی خدمات رسانی به وسیله فروشگاه های اینترنتی با امکانات لجستیک را دارند، گوشت با نرخ مصوب در اختیارشان قرار دهد، اما حتما این افراد به سبب تعزیراتی بودن کالا باید تضامین لازم را در اختیار پشتیبانی قرار دهند که حتما کالا به دست مصرف کنندگان می رسد.

سالمی ادامه داد: شهروندان می توانند با ثبت نام در این سایت و واردکردن کد پستی و کارت ملی گوشت مورد احتیاج خود را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند.

به گفته این مقام مسئول، عرضه گوشت به وسیله فروشگاه اینترنتی دست واسطه گران را کوتاه می نماید، چرا که با فروش اینترنتی به سبب کاهش واسطه، می توان نظارت مستقیمی بر بازار داشت.

وی با اشاره به اینکه با این طرح توزیع مستقیم در فروشگاه حذف نمی گردد، بیان نمود: البته به مرور باید سعی گردد روند توزیع اصلاح گردد تا گوشت به اندازه کافی به دست مردم برسد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه تفاوت چشمگیری میان نرخ گوشت دولتی با آزاد وجود دارد، اضافه کرد: هر کالایی که تفاوت چشمگیری با نرخ دولتی در بازار دارد، بدیهی است که در آن بازار دلالان حضور می یابند، اما با عرضه گوشت به وسیله فروشگاه اینترنتی فیلتر هایی را در نظر خواهیم گرفت که پس از شناسایی افراد، کالا را در اختیارشان قرار خواهیم داد.

وی در خاتمه توضیح داد: براساس هر کارت ملی دو قطعه گوشت منجمد با وزن 3 تا 4 کیلو و یک قطعه گوشت گرم گوسفندی با وزن 3 تا 4 کیلو عرضه می گردد.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1297

به "یک مقام مسئول در گفت وگو با خبرنگاران: عرضه آنلاین گوشت تنظیم بازاری دست دلالان را کوتاه می نماید، شروع به کار دو فروشگاه دیگر از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مقام مسئول در گفت وگو با خبرنگاران: عرضه آنلاین گوشت تنظیم بازاری دست دلالان را کوتاه می نماید، شروع به کار دو فروشگاه دیگر از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید