14 هوگوپوش در اردوی تیم ملی تکواندو باقی ماندند

به گزارش راه ساری، مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو برگزار گردید و 14 هوگوپوش پیروز شدند جواز ادامه حضور در اردو را کسب نمایند.

14 هوگوپوش در اردوی تیم ملی تکواندو باقی ماندند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو مردان روز گذشته (پنجشنبه - 10 بهمن ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار گردید که در انتها 14 هوگوپوش در اردو باقی ماندند.

آرمین هادی پور، حسین لطفی، محمد کاظمی، سروش احمدی، سینا بهرامی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهدی جلالی، مهران برخورداری، عرفان حیدری، محمدرضا خانی، سجاد مردانی، سعید رجبی و فرشاد قیاس شندی پیروز شدند جواز ادامه حضور در اردو را بدست آورند.

راهنمایی تیم ملی برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربیان است. هادی ساعی نیز به عنوان مدیرفنی در کنار ملی پوشان حضور دارد.

مسابقات قهرمانی آسیا 14 تا 16 اسفندماه در بیروت لبنان برگزار می گردد و ملی پوشان تکواندو کشورمان تا این رویداد روزانه دو نوبت تمرینات را پشت سر می گذارند.

تیم ملی تکواندو ایران در گروه مردان نیز پیروز به کسب 2 سهمیه بازی های المپیک 2020 - توکیو توسط آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی شده است.

رقابت های قهرمانی آسیا G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک به ورزشکاران تعلق می گیرد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7761

به "14 هوگوپوش در اردوی تیم ملی تکواندو باقی ماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 هوگوپوش در اردوی تیم ملی تکواندو باقی ماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید