صدور حکم سرمربیگری برای غلامرضا محمدی، محمدحسن محبی مشاور دبیر شد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر ظهر امروز در حکمی غلامرضا محمدی را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب کرد. متن این حکم به توضیح زیر است:

صدور حکم سرمربیگری برای غلامرضا محمدی، محمدحسن محبی مشاور دبیر شد

نظر به پیشنهاد مدیر فنی محترم تیم های ملی کشتی آزاد و با توجه به سوابق قهرمانی و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر مربیگری در عرصه های ملی و بین المللی، به موجب این ابلاغ، به سمت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور تا انتها مسابقات المپیک 2020 توکیو ژاپن منصوب می شوید.

انتظار دارم با اتکال به نیروی لایزال الهی، در امر راهنمایی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در این رویداد مهم و اعتلای نام ورزشی ملی کشور، همچون گذشته پیروز و سربلند باشید.

همچنین علیرضا دبیر با صدور حکمی محمد حسن محبی را بعنوان مشاور عالی خود در فدراسیون کشتی منصوب کرد. در حکم محمد حسن محبی دارنده مدال های نقره و برنز کشتی آزاد دنیا و سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد آمده است:

نظر به تجربیات و سوابق ارزنده جنابعالی در عرصه های مختلف ورزش قهرمانی، به موجب این حکم، به سمت مشاور عالی اینجانب در فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. انتظار دارم با جدیت نسبت به پیگیری مسئولیت های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و به لطف خداوند بزرگ، در خدمتگزاری به ورزش ملی کشور، پیروز باشید.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5956

به "صدور حکم سرمربیگری برای غلامرضا محمدی، محمدحسن محبی مشاور دبیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور حکم سرمربیگری برای غلامرضا محمدی، محمدحسن محبی مشاور دبیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید