92 مدرسه در آذربایجان شرقی به دست خیران احداث می گردد

به گزارش راه ساری، رئیس مجمع خیران مدرسه ساز آذربایجان شرقی، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: 92 باب مدرسه با مجموع 451 کلاس درس در مناطق شهری و روستایی استان آذربایجان شرقی احداث می گردد.

92 مدرسه در آذربایجان شرقی به دست خیران احداث می گردد

عبدالله فرمانی از شروع احداث این مدارس اطلاع داد و اضافه نمود: عملیات احداث 38 باب از این مدارس با مشارکت خیران استان، سال جاری شروع شده است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود مسائل اقتصادی و کمبودها ساخت هیچ مدرسه ای توسط خیران در استان تعطیل نیست، اذعان داشت: خیران در 20 سال گذشته، برای احداث مدرسه در آذربایجان شرقی 670 میلیارد تومان هزینه نموده اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی با مثبت ارزیابی کردن مشارکت و جذب خیران در این استان گفت: آذربایجان شرقی در زمینه جلب و جذب مشارکت خیران برای مدرسه سازی در کشور جزو 2 استان برتر است.

فرمانی اعلام کرد: به زودی ساخت نخستین مجتمع 18 کلاسه آموزشی استان آذربایجان شرقی در شهر مراغه در قالب کلاس درس، سالن ورزشی و آزمایشگاه شروع می گردد.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه سال جاری 754 هزار دانش آموز در 9 هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی استان مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: نصف هزینه های لازم برای ساخت این 60 مدرسه را خیران مدرسه ساز پرداخت نموده اند.

گفتنی است، 60 مدرسه خیرساز به صورت همزمان مهرماه سال جاری در قالب 218 کلاس درس در استان آذربایجان شرقی و با حضور مسئولان افتتاح شد.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 480

به "92 مدرسه در آذربایجان شرقی به دست خیران احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "92 مدرسه در آذربایجان شرقی به دست خیران احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید