Shut up!؛ جمله جنجالی سا پنتو علیه عبدالله ویسی

به گزارش راه ساری، خبرنگاران- بازی تیم های استقلال و صنعت نفت در شرایطی در ورزشگاه آزادی برگزار گشت و به سرانجام رسید که درگیری لفظی بین عبدالله ویسی و ریکاردو سا پینتو سرمربیان دو تیم پس از بازی به کنفرانس خبری کشیده شد.

Shut up!؛ جمله جنجالی سا پنتو علیه عبدالله ویسی

به گزارش خبرنگاران، پس از آنکه عبدالله ویسی گفت که اگر قرار باشد سا پینتو چنین رفتار هایی کند، خاک بر سر ما ایرانی ها، این سرمربی پرتغالی در کنفرانس خبری پس از بازی پاسخ سرمربی صنعت نفت را داد و به او گفت بهتر است هرگز دیگر اسمش را هم نیاورد و دهانش را ببندد.

ساپینتو در مورد اظهارات ویسی که مطرح نمود سرمربی استقلال در هر بازی به دیگران توهین می کند، گفت: من خیلی خوب وی را نمی شناسم و سوابق فوتبالی او را نمی دانم. اگر می خواهد صحبتی کند باید اوراق هویتی خود را به من نشان دهد. اصلا شناختی از او ندارم، اما شاید در ایران وی را می شناسند. من در جام جهانی و جام های اروپایی بازی کرده ام و مربی رده بالایی بوده ام و باید به من احترام بگذارند، همانطور که من به همه حتی در لیگ آماتوری هم احترام می گذارم.

او افزود: تنها موضوعی که من در این دیدار داشتم آن بود که باید با یک نفر دیگر از تیم حریف صحبت می کردم. سرپرست تیم حریف به منطقه فنی ما آمد و این کار را تکرار کرد. من مشکل داشتم، چون وی به منطقه ما آمد و من به سمت آن ها نرفته بودم و به هیچ کس توهین نکردم. من به همه احترام می گذارم. او آمد که ما را تحریک کند و وقت بخرد، چون بازی مساوی بود و این شخص که راجع به من صحبت کرده باید دهان خودش را ببندد. او نباید هرگز اینگونه در مورد من صحبت کند و هیچ چیزی راجع به من بگوید و با من دست بدهد. برای من تمام شده است چرا که همانطور که من به آن ها و نیمکتشان احترام گذاشتم آن ها به من احترام نگذاشتند و همه می دانند که من به همه احترام می گذارم.

منبع: فرارو
انتشار: 16 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1402 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14763

به "Shut up!؛ جمله جنجالی سا پنتو علیه عبدالله ویسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Shut up!؛ جمله جنجالی سا پنتو علیه عبدالله ویسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید