اجرای طرح نماد با قوت بیشتر در سال جدید

به گزارش راه ساری، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اداره مراقبت از آسیب های اجتماعی به بخش مشاوره معاونت پرورشی منتقل شده است و برنامه های این حوزه نیز در دستورکار خواهد بود گفت: طرح نماد با قوت بیشتری جلو خواهد رفت.

اجرای طرح نماد با قوت بیشتر در سال جدید

به گزارش خبرنگاران، علیرضا کاظمی در حاشیه برگزاری گردهمایی مشترک معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد با بیان اینکه در سال آینده رویکردی مبتنی بر حرکت به سمت مدرسه را خواهیم داشت گفت: فعالیت های مدرسه محور را براساس سیاست های وزیر آموزش و پرورش دنبال می کنیم.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم فعالیت های تربیتی را به کف مدارس ببریم و به آن ها واگذار کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حوزه ستادی نیز بر سیاست گذاری برای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تمرکز خواهیم کرد، به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و اظهار کرد: این موضوع از مهم ترین رویکردهای ماست.

کاظمی اضافه کرد: اداره مراقبت از آسیب های اجتماعی به بخش مشاوره معاونت پرورشی منتقل شده است و برنامه های این حوزه نیز در دستورکار خواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح نماد با قوت بیشتری جلو خواهد رفت اعلام کرد: امیدواریم با هم افزایی که در این بخش صورت خواهد گرفت شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و حرکت های عالمانه تری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح آموزش و پرورش باشیم.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1783

به "اجرای طرح نماد با قوت بیشتر در سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح نماد با قوت بیشتر در سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید