از هرگونه سرمایه گذاری خارجی در هرمزگان حمایت می کنیم

به گزارش راه ساری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: استانداری هرمزگان از هرگونه سرمایه گذاری خارجی در استان در صورت ارائه برنامه های عملیاتی از سوی سرمایه گذاران حمایت می کند.

از هرگونه سرمایه گذاری خارجی در هرمزگان حمایت می کنیم

به گزارش خبرنگاران، ایرج حیدری در نشست با سرمایه گذاران هندی فعال در حوزه انرژی با قدردانی از انتخاب هرمزگان به عنوان مقصد سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران کشور هند با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری استان هرمزگان، اعلام نمود: هرمزگان به واسطه برخورداری از بنادر مختلف همچون شهید رجایی و باهنر، مناطق آزاد تجاری و اقتصادی، مناطق ویژه اقتصادی و جزایر متعدد به استانی متمایز در ایران برای سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران تبدیل شده است.

وی در همین رابطه گفت: وجود زیرساخت های مناسب دریایی، ریلی ، هوایی و ترانزیتی زمینه سرمایه گذاری در استان را بیش ازپیش فراهم نموده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اعلام نمود: هرمزگان در حوزه های صنعت، انرژی، کشاورزی و پرورش آبزیان دارای فرصت های بسیاری برای سرمایه گذاری است.

وی افزود: استانداری هرمزگان از هرگونه سرمایه گذاری خارجی به ویژه سرمایه گذاران کشور هند، در صورت ارائه برنامه های عملیاتی توسط آن ها حمایت خواهد کرد.

حیدری شرح داد: با توجه به اهمیت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی مجوزهای موردنیاز سرمایه گذاران دارای شرایط در کمترین زمان ممکن برای آن ها صادر می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اعلام نمود: میزان اشتغال زایی به همراه میزان درآمدهای ارزی و ریالی طرح های سرمایه گذاری که سرمایه گذاران در هرمزگان اجرا می کنند برای استان حائز اهمیت است و در اولویت قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: کلیه طرح های متقاضیان سرمایه گذاری در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ثبت تا ضمن تهیه بانک اطلاعاتی طرح های سرمایه گذاری استان امور سرمایه گذاران از طریق این مرکز پیگیری شود.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5366

به "از هرگونه سرمایه گذاری خارجی در هرمزگان حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از هرگونه سرمایه گذاری خارجی در هرمزگان حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید