استاندار: شرکت های خدمات رسان سمنان در ارائه خدمات به تاسیسات گردشگری سخت گیری نکنند

به گزارش راه ساری، استاندار سمنان گفت: اقامتگاه های گردشگری، رستوران و هتل های استان ضررهای زیادی را به دلیل شیوع کرونا متحمل شدند و نباید شرکت های خدمات رسان در ارائه خدمات به این واحدها سخت گیری نمایند.

استاندار: شرکت های خدمات رسان سمنان در ارائه خدمات به تاسیسات گردشگری سخت گیری نکنند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، علیرضا آشناگر روز شنبه 21 تیر ماه در نشست ستاد مقابله با کرونای استان سمنان، اضافه نمود: بانک ها و دیگر دستگاه های اجرایی استان، نهایت همکاری را با واحدهای تولیدی، صنفی و خدماتی که به دلیل شیوع ویروس کرونا متضرر شدند، داشته باشند.

استاندار سمنان تاکید نمود: شرکت های خدمات رسانی مانند آب، برق و گاز حق قطع انشعاب واحدهای بدهکار و خسارت دیده از کرونا در استان را ندارند.

او با بیان اینکه نیروهای خدماتی و کارکنان واحدهای صنفی و تجاری موظف به استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی هستند، گفت: نکات بهداشتی در محیط های کاری با دقت نظر و نظارت های خاص باید اعمال گردد.

استاندار سمنان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی و صنعتی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کوشش باشند و استفاده از ماسک در تمام بخش های اداری و کارگری استان الزامی است ، ابراز کرد: برای مقابله با کرونا و ثبات در شرایط سفید باید دارای برنامه بود.

در استان سمنان 16 هتل، یک هتل آپارتمان، یک متل، پنج مهمانپذیر، 88 اقامتگاه بوم گردی و 12 اقامتگاه سنتی، 57 خانه مسافر، پنج مجتمع گردشگری، سه اردوگاه و مرکز تفریحی سرگرمی گردشگری با ظرفیت پذیرش سه هزار و 446 نفر شب، پذیرای گردشگران هستند.

31 دفتر خدمات مسافرتی، 42 رستوران بین راهی و 19 سفره خانه سنتی در استان سمنان فعال هستند.

مجله ابوذریون: مجله خبری و تحلیلی

مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10520

به "استاندار: شرکت های خدمات رسان سمنان در ارائه خدمات به تاسیسات گردشگری سخت گیری نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار: شرکت های خدمات رسان سمنان در ارائه خدمات به تاسیسات گردشگری سخت گیری نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید