بدهی 6 میلیارد تومانی مشترکین آب و فاضلاب گناباد

به گزارش راه ساری، سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد از بدهی 6 میلیارد تومانی مشترکین آب و فاضلاب گناباد در بخش های مسکونی، تجاری و سایر بخش ها اطلاع داد.

بدهی 6 میلیارد تومانی مشترکین آب و فاضلاب گناباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از مشهد، جواد سالاری سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد گفت: مشترکین تحت پوشش این امور در بخش های مختلف، بابت استفاده از خدمات مربوط به آب، بیش از 6 میلیارد تومان بدهکارند.

او اضافه نمود: بیش از 900 میلیون تومان از بدهی اسم شده مربوط به بخش مسکونی، حدود 500 میلیون تومان در بخش تجاری، 950 میلیون تومان بخش صنعتی، 300 میلیون تومان در بخش های ساخت و ساز و آزاد و الباقی مربوط به سایر مصارف نظیر بخش های عمومی، دولتی و خصوصی است.

سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد با تأکید بر خودگردان بودن شرکت آب و فاضلاب ادامه داد: گناباد با توجه به موقعیت اقلیمی از منطقه ها آسیب پذیر و دارای تنش آبی فراوان در تأمین آب شرب است و در طول سال های اخیر، به صورت جدی با بحران خشک سالی روبرو بوده است.

سالاری اعلام کرد: هزینه ها و قیمت تمام شده آب در این شهرستان به نسبت سایر منطقه ها به علت خط انتقال طولانی، بالا است و قیمت تمام شده فراوری هر لیتر آب نسبت به مبلغ پرداختی مشترک بسیار بالاتر است که این موضوع رفع سریع نواقص و مسائل موجود در شبکه آب رسانی را کمی سخت می نماید.

او تعداد کل مشترکین آب در گناباد را 46 هزار مورد اعلام و توضیح داد: تأمین منابع اقتصادی امور از محل قبوض صادره است و در صورت پرداخت به موقع قبوض به وسیله مشترکین، می توانیم مسائلی که گریبان گیر شبکه آب رسانی است را رفع کرد و اقدامات لازم برای تأمین و توسعه منابع آبی را انجام دهیم.

/ ح.ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14340

به "بدهی 6 میلیارد تومانی مشترکین آب و فاضلاب گناباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی 6 میلیارد تومانی مشترکین آب و فاضلاب گناباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید