آنالیز طرح تشکیل 2 وزارتخانه جدید در مجلس

به گزارش راه ساری، تهران (پانا) - عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس از آنالیز تشکیل 2 وزارتخانه جدید در کمیسیون متبوعش اطلاع داد.

آنالیز طرح تشکیل 2 وزارتخانه جدید در مجلس

به گزارش تسنیم، جلال محمودزاده عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی از آنالیز کلیات طرح انتقال سازمان هواشناسی از وزارت راه و شهرسازی به وزارت نیرو، در جلسات این هفته اعضای کمیسیون کشاورزی، اطلاع داد.

وی با بیان اینکه آنالیز تشکیل 2 وزارتخانه جدید نیز در دستور کار اعضای کمیسیون در هفته جاری واقع شده است، اضافه نمود: تشکیل وزارت امور روستا و ادغام سازمان امور اراضی و منابع طبیعی با محیط زیست و تشکیل وزارت محیط زیست و منابع طبیعی نیز در دستور کار اعضای کمیسیون کشاورزی واقع شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است رئیس، دادستان و معاونین دیوان محاسبات کشور در جلسات این هفته گزارشی از عملکرد دستگاه های اجرایی در اجرای قانون هوای پاک به اعضای کمیسیون کشاورزی ارائه نمایند.

محمودزاده افزود: همچنین براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است در جلسه روز (یکشنبه 12 بهمن) با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت و سایر مسئولین ذیربط مسائل و مسائل صادرات محصولات کشاورزی را آنالیز می نمایند.

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14003

به "آنالیز طرح تشکیل 2 وزارتخانه جدید در مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز طرح تشکیل 2 وزارتخانه جدید در مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید