بیانیه جنبش نجباء در حمایت از ارتش عراق

به گزارش راه ساری، جنبش النجباء عراق در بیانیه ای ارتش این کشور را هویت ملی عراق دانست و تأکید کرد که سفارت آمریکا در بغداد در راستای تفرقه افکنی کوشش می نماید.

بیانیه جنبش نجباء در حمایت از ارتش عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه ای با تأکید بر لزوم حفظ وحدت، از ارتش عراق خواست تا به دروغ های سفارت آمریکا توجهی نکند.

به نوشته پایگاه خبری السومریه نیوز، در این بیانیه همچنین آمده است که بیان بعضی سخنان علیه ارتش عراق هیچ ارتباطی به جنبش نجباء ندارد و هر شخصی که چنین سخنانی به زبان آورده است نمایندگی این جنبش نیست.

نجباء در بیانیه خود با عباراتی چون قهرمان، برادر و دوست عقاب های عراق و هویت ملی از ارتش عراق یاد و تأکید کرد که بعضی قصد ایجاد تفرقه میان ارتش و الحشد الشعبی را دارند.

اخیرا بعضی رسانه ها نوشته اند که فردی به نام یوسف الناصری از اعضای الحشد الشعبی در یک برنامه تلویزیونی با مزدور خواندن ارتش عراق، خواهان انحلال آن شده است. یوسف الناصری این اظهارات را تکذیب نموده و گفته است که علیه منتشرکنندگان این شایعه شکایت نموده است. او در گفت وگو با شبکه العهد گفت که دروغ ها علیه وی از سوی بعضی صفحات مجازی منسوب به سفارت آمریکا از جمله الخوه النضیفه انتشار یافته است.

از سوی دیگر بعضی رهبران جنبش نجباء امروز (آدینه) به دیدار وزیر دفاع عراق رفتند و در این دیدار أرکان الکعبی معاون دبیر کل جنبش نجباء گفت که ارتش عراق سد محکمى در مقابله هرگونه تجاوز دشمنان خواهد بود.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4367

به "بیانیه جنبش نجباء در حمایت از ارتش عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه جنبش نجباء در حمایت از ارتش عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید