تارتار: ذوب آهن می توانست صندلی بهتری داشته باشد، شرایط حریف کار ما را سخت می نماید

به گزارش راه ساری، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ذوب آهن محکوم به برد است و برای پیروزی به زمین می آید و این موضوع کار ما را سخت می نماید.

تارتار: ذوب آهن می توانست صندلی بهتری داشته باشد، شرایط حریف کار ما را سخت می نماید

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مهدی تارتار درباره ملاقات فردای تیمش برابر ذوب آهن در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به اینکه ذوب آهن در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته بازی فردا برای ما بسیار سخت است.

وی اضافه نمود: ذوب آهن برخلاف کیفیت تیمی و بازیکنان بسیار خوبی که در اختیار دارد نتوانسته صندلی مناسبی در جدول رده بندی داشته باشد. آنها محکوم به برد هستند و برای پیروزی به زمین می آیند و این موضوع کار ما را سخت می نماید.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: البته ما هم برای این نوع بازی حریف طرح و برنامه ویژه ای داریم و کوشش می کنیم از تاکتیک های موردنظر خود استفاده کنیم.

تارتار گفت: تیم خوبی داریم که در فصل جاری نتایج خوبی کسب نموده است. هر دو تیم روی زمین بازی می نمایند و کیفیت مناسب چمن استادیوم فولادشهر این اجازه را به هر 2 تیم می دهد که تاکتیک های موردنظر خود را در زمین پیاده نمایند. فکر می کنم ملاقات فردا بازی زیبایی از آب دربیاید و امیدوارم هر تیمی استحقاق برد دارد به نتیجه دلخواه خود برسد. برای ذوب آهن در تمام بازی ها به جز بازی فردا آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به سوالی درباره غایبان تیمش اضافه نمود: بازیکن محروم یا مصدوم نداریم اما یکی دو بازیکن ما با ویروس کرونا درگیر شده اند که امیدوارم هرچه زودتر به شرایط خوب خود بازگردند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره شرایط ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن از نظر ساختاری باشگاهی توانمند است که از مدیریت بسیار خوبی برخوردار است و بازیکنان این تیم پتانسیل بالایی دارند؛ به همین دلیل صندلی فعلی ذوب آهن صندلی واقعی این تیم نیست و ذوب آهن می توانست صندلی بسیار بهتری داشته باشد.

165، ف

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

بانوی ایران: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10869

به "تارتار: ذوب آهن می توانست صندلی بهتری داشته باشد، شرایط حریف کار ما را سخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: ذوب آهن می توانست صندلی بهتری داشته باشد، شرایط حریف کار ما را سخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید